ArticLight Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Ik kan helaas geen engels Dus? Volg een cursus, ga naar school of ergens anders waar je het kunt leren. Dit topic slaat nergens op, lees de Regels
Puma Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 In de meeste spellen kan je in "Opties" ook de taal veranderen.. waar SLAAAAT dit topic op..
X-Qyeh Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ik kan helaas geen engels Welke game wil je spelen, of vertel wat woorden die je zou willen weten? Wat wil je eigenlijk vragen hiermee? Ik kan moeilijk een heel woordenboek posten hier.
Think Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ik kan helaas geen engels Welke game wil je spelen, of vertel wat woorden die je zou willen weten? Wat wil je eigenlijk vragen hiermee? Ik kan moeilijk een heel woordenboek posten hier. HAHAHA, nee, ik denk dat hij wou replyen maar dat hij per ongeluk op "New topic" heeft geklikt.
Mazzeltje Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Hier komt in ieder geval wel een slotje op.
Recommended Posts