Jump to content

los desperados

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben nu bij de S waar de missie los desperados is. er staat: Recruit a couple of Grove street families gang members. Wat moet ik doen

• 3 maanden later...
Geplaatst:

zoekfunctie....

je moet gewoon groene mannekes in u gang doen.. ik had iets anders gedaan : ik had gewoon met cesar in de wagen gegaan en dan met cesar (die niet helpte) een gang gebied overgenomen.. als ik dit had gedaan kwam erop : drive back to... en mijn missie was geslaagt en ik kon aan end of the line beginnen.. ik heb dit niet gesaved omdat na de missie riot alles raar wordt en ik eerst liever nog wat gewoon de checklist missies wil doen.. heeft nog iemand dit voorgehad?? ik denk ook wel dat ik ditzelfde heb gedaan bij de missie riot en die heb ik wel gesaved... mijn missie die staat bij mijn save game is grove 4 life...

greetz TheGtaSecret :ph34r:

Geplaatst:

je moet 2 gangsters meenemen naar dat station en dan de vagos kapot knalle (let op bij het einde is er eentje met een bazooka)

Geplaatst:
zoekfunctie....

je moet gewoon groene mannekes in u gang doen.. ik had iets anders gedaan : ik had gewoon met cesar in de wagen gegaan en dan met cesar (die niet helpte) een gang gebied overgenomen.. als ik dit had gedaan kwam erop : drive back to... en mijn missie was geslaagt en ik kon aan end of the line beginnen.. ik heb dit niet gesaved omdat na de missie riot alles raar wordt en ik eerst liever nog wat gewoon de checklist missies wil doen.. heeft nog iemand dit voorgehad?? ik denk ook wel dat ik ditzelfde heb gedaan bij de missie riot en die heb ik wel gesaved... mijn missie die staat bij mijn save game is grove 4 life...

greetz TheGtaSecret :ph34r:

Je reageert nou op een topic van vorig jaar dus ik mag hopen dat het hem inmiddels al wel gelukt is ;).

Heb deze missie toevallig een weekje geleden nog gedaan, maar die gast op het einde met die bazooka zou ik me maar niet al te veel van aantrekken hoor, hij blijft maar schieten maar de raketten komen nog niet eens in de buurt :)

Geplaatst:

Je ziet soms Mannetjes met groene kleren bij elkaar staan.

Stap 1: Richt met een pistool op een gangmember, en druk dan op je vierpuntstoets omhoog ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...