pieter12321 Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 hey beste mensen.. ik ben op zoek naar mijn laatste 2 voertuigen in de civil asset idiote gedoe.. dit zijn boten en wel de reefer en de violater.. weet iemand waar ik deze kan vinden? alvast bedankt Reageren
SummerBase Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Natuurlijk kan ik die vinden, de Violator kun je vinden op het Vice City gebied daar in de buurt van Leaf Links Golf Course, maar goed de Reefer kun je onder andere vinden in Main Land, die is wat lastig te vinden, maar ik heb uiteraard de kaart gemaakt waar je hem gemakkelijk kunt vinden. Helaas komt hij wel wat later in het spel, dus niet direct bij het begin. Ook moet ik er nog even aan toevoegen dat het geen rot klusjes zijn, want je krijgt als beloning de procenten voor de 100% en je kan gratis je auto repareren in de Pay & Spray, wat wil je nog meer? Hier de kaart, de rode stip is de Reefer en de oranje is de Violator. Ik hoop dat je ze door middel van deze kaart wel kunt vinden. Bewerkt: 14 december 2006 door SummerBase Reageren
pieter12321 Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Natuurlijk kan ik die vinden, de Violator kun je vinden op het Vice City gebied daar in de buurt van Leaf Links Golf Course, maar goed de Reefer kun je onder andere vinden in Main Land, die is wat lastig te vinden, maar ik heb uiteraard de kaart gemaakt waar je hem gemakkelijk kunt vinden. Helaas komt hij wel wat later in het spel, dus niet direct bij het begin. Ook moet ik er nog even aan toevoegen dat het geen rot klusjes zijn, want je krijgt als beloning de procenten voor de 100% en je kan gratis je auto repareren in de Pay & Spray, wat wil je nog meer? Hier de kaart, de rode stip is de Reefer en de oranje is de Violator. Ik hoop dat je ze door middel van deze kaart wel kunt vinden. SummerBase je bent de beste! Dit is de tweede keer dat je me hebt geholpen, thnx! Ook een super uitleg btw. Pieter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.