Jump to content

Formule 1 snelste wagen van GTA?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
VforV, ik wil wel even je eerste vraag beantwoorden. :) De medewerkers van WikiGTA, kunnen hun Wist-je-datjes op de Discussion pagina van de Wist-je-datjes plaatsen, daar komen volgens mij ook de Wist-je-datjes van dit topic te staan.

Edit:

Wist je dat de Turismo en de Infernus de snelste wagens van de GTA III era zijn?

Dit klopt niet helemaal! De Formule 1 wagen is de snelste wagen in de GTA III era en uiteindelijk ook in de gehele GTA reeks. :)

Ik denkt dat Typhoon bedoeld dat de 'GTAIII era' bestaat uit; GTAIII, GTA:VC en GTA:SA. En daar zit GTA Advance niet bij ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Geplaatst:
Ik denkt dat Typhoon bedoeld dat de 'GTAIII era' bestaat uit; GTAIII, GTA:VC en GTA:SA. En daar zit GTA Advance niet bij ;)

Het klinkt raar maar GTA Advance hoort wel bij de GTA III era, het verhaal sluit namelijk aan op de andere GTA’s, met name op GTA III. Daarom hoort hij wel bij de GTA III era. Ik wist niet dat de F1 wagen sneller was. Misschien is het nog wel handig om de snelheden in 1 eenheid te zetten, dus niet in Miles en in Kilometers, maar gewoon in Kilometers, maar dan zal er aardig wat omgerekend moet worden. Ik kan wel zeggen dat de Infernus en de Turismo de snelste wagens van SA zijn. Maar dan is de F1 wagen de snelste van de GTA III era.

Hier kan je meer informatie over de GTA era's vinden.

Geplaatst:

Het is maar de vraag of de F1 de snelste is, of de Infernus en de Turismo.

De F1 rijdt in-game 237

De Infernus rijdt in-game 240

De F1 rijdt in sommige races van Shoreside Vale echter 242, net iets harder. Maar moet je dat meerekenen in de bepaling of iets het snelste is. Sommige auto's zullen in VC en SA ook harder gaan als je er met nitro van een helling afrijdt. Mijn idee is dus gewoon om de maximumsnelheid in-game te bekijken, en dat is die van de Turismo en de Infernus, namelijk 240.

Geplaatst:

Er moet toch wel (natuurkunde) een forumle bestaan waarmee je zoiets kunt uitrekenen.

Ik bedoel in de 'handling' van de auto kun je precies het gewicht, en snelheid aflezen. Alleen gaat dat denk ik moeilijk als de Formule 1 auto alleen op GTA-Advance bestaat, dan kunnen we helaas niet bij de handling...

Geplaatst:
Er moet toch wel (natuurkunde) een forumle bestaan waarmee je zoiets kunt uitrekenen.

Ik bedoel in de 'handling' van de auto kun je precies het gewicht, en snelheid aflezen. Alleen gaat dat denk ik moeilijk als de Formule 1 auto alleen op GTA-Advance bestaat, dan kunnen we helaas niet bij de handling...

Sorry Patrick, maar hier wil ik toch wel eens op reageren. :puh: In GTA Advance heb je een extra snufje om te weten te komen hoe snel een voertuig gaat. Boven je status, staat een snelheidsmeter die geactiveerd wordt waneer je een voertuig binnenstapt. Ik heb even een paar screens gemaakt om aan te tonen dat de Formule 1 wagen 237 MPH kan gaan. Volgens mij is dat naar kilometers omgerekend zo'n 320 KM. Hij is volgens mij niet alleen de snelste van de GTA reeks, maar ook het enige voertuig dat zijn maximum snelheid binnen de 5 seconden kan halen. :Y

formula1rr8.th.png

De Formule 1 wagen ingame.

formula12zm6.th.png

De Formule 1 wagen op zijn maximum snelheid.

Edit: Misschien ff verplaatsen naar GTA Advance topic ?

>>> Door Lantyz: U vraagt, wij draaien<<<

• 3 weken later...
Geplaatst:

We gaan er wel vanuit dat de mph bij GTA Advance dezelfde is als die bij andere GTA's in de handling staat?

DE F1 gaat 237 in-game, dat zie je aan de snelheidsmeter, deze gaat ook niet hoger als je in de lucht bent, of als je omlaag rijdt, altijd 237. In de racemissies gaat hij echter 242, net iets harder dan de Infernus (240). Maar of je dit mee vindt tellen?

In GTA Vice City heb je in de missie Cap the Collector bijvoorbeeld de Sanchez die op dat moment harder gaat dan een infernus op topsnelheid, moet je die meerekenen?

• 1 maand later...
Geplaatst:

ff Offtopic :

Die F1-wagen , kun je die vinden in GTAIII ?

Nee, de Forumule 1 wagen komt enkel in GTA Advance voor. :)

dat is jammer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...