Jump to content

savegame recovery

Recommended Posts

Geplaatst:

Eigenlijk mss een stom probleem maar ik ben ni zo ne computerexpert en tis ook meer voor de zekerheid dat ik dit vraag...

Ik zit op het einde van het spel, nog slechts 6 missies ofzo te gaan maar nu is mijn pc kapot, kan windows enkel nog opstarten via veilige modus... heb zo'n vaag vermoeden dak alles opnieuw ga moeten installeren en vrees dus dat ik GTA SA volledig opnieuw zal moeten beginnen... heb daar eigenlijk ni zo veel zin in en zou graag die laatste missies nog knn spelen zonder alles opnieuw te doen...

Kan er mij iemand zeggen of ik mijn savegame op usb kan zetten en die later (als alles terug geïnstalleerd is en pc terug normaal werkt) terug implementeren en verder spelen waar ik nu zat zonder probs? waar vind ik die precies, waar moet ik die terugzetten, wat moet ik bewaren, etc...?

Mike

Geplaatst:
Eigenlijk mss een stom probleem maar ik ben ni zo ne computerexpert en tis ook meer voor de zekerheid dat ik dit vraag...

Ik zit op het einde van het spel, nog slechts 6 missies ofzo te gaan maar nu is mijn pc kapot, kan windows enkel nog opstarten via veilige modus... heb zo'n vaag vermoeden dak alles opnieuw ga moeten installeren en vrees dus dat ik GTA SA volledig opnieuw zal moeten beginnen... heb daar eigenlijk ni zo veel zin in en zou graag die laatste missies nog knn spelen zonder alles opnieuw te doen...

Kan er mij iemand zeggen of ik mijn savegame op usb kan zetten en die later (als alles terug geïnstalleerd is en pc terug normaal werkt) terug implementeren en verder spelen waar ik nu zat zonder probs? waar vind ik die precies, waar moet ik die terugzetten, wat moet ik bewaren, etc...?

Mike

Tuurlijk kan dat :). Je vind de savegame in de map "GTA San Andreas User Files" in Mijn Documenten. Daar zie je GTASAsf1.b, en voor die 1 kan je ook andere getallen van 1 t/m 8 zien. Dat zijn de slotjes, je hebt namelijk 8 plaatsen in het spel waar je je spel op kunt slaan.

Kopieer dit bestand op je USB stick, en installeer alles opnieuw. Daarna de savegame weer gewoon plakken in de map "GTA San Andreas User Files", en je kunt weer gewoon verder spelen. Als dit niet had gekund, dan had je ook niet de savegames hier op het forum up kunnen loaden natuurlijk ;). Veel succes met je pcprobleem, dit is in ieder geval al een zorg minder :).

Mocht het toch niet lukken, dan kan je een savegame downloaden vanaf waar jij bent:

Deze site voor versie 1.

Dit topic voor versie 2.

Geplaatst:

Mike

Gelukkig zijn er wel mensen op het forum die veel weten van computers daarvan ben ik er onder andere één. Het is helemaal niet zo moeilijk, maar je moet er wel wat voor doen. Start als eerste de computer in de veilige modus op. Dan moet je inloggen op het account van de Administrator, dit is het hoofd account van de hele computer en dus absoluut niet zichtbaar in de normale modus. In dit account heb je namelijk de volle functionaliteit, heb je geen administrator account? Log dan gewoon in op je oude account, dan moet je wel geluk hebben dat het werkt.

Als je dit gedaan hebt moet je de volgende stappen doorlopen: 'Deze Computer > Lokaal Station > Documents and Settings > (Jouw account naam) > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. In die map zie je een aantal bestanden, kopier alles (eventueel zonder de User Tracks) en zet deze bestanden in een map of een .zip bestand (inpakken). Dan kun je ze op een USB stick zetten waarna je het zo weer terug kan zetten in de nieuw geinstaleerde computer.

Wat je ook kunt doen is Systeem Herstel daardoor kun je terug gaan in de tijd, maar of dit werkt in de veilige modus weet ik niet. Wat je ook nog kunt doen is de savegames van andere sites downloaden deze zijn vaak wel wat minder dan je eigen, maar het is in ieder geval wel iets. Ik heb samen met Typhoon en -Matthijs- van de zomer 'een topic' gemaakt waarin alle versie 2 savegames staan. Wil je versie 1 hebben? Dan kun je op 'deze' site een bezoek brengen. Desalniettemin ik wens je veel succes! :klap:

Geplaatst:

Bedankt jongens, pc probeem is opgelost en ik kan verder met mijn savegame!! hop naar het einde vh spel!! ciao

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...