Jump to content

Gta San Andreas Copland

Recommended Posts

Geplaatst:

Heyyy

Ik Hbe gta san andreas copland geiinstaleerd

nou probeer ik mijn savegam te opene maar dat lukt niet wie kan me helpee

als ik het open sluit hij automatisch aff

wie heeft voor een save game die wel voor gta san andreas copland is

Geplaatst:

Het is ook wel logisch dat dit gebeurt, want deze mod(ificatie) past dingen aan die ervoor zorgen dat je eigen savegames het niet doen. Als je die andere savegames wel wilt gebruiken dan moet je de Main.scm en Script.img van jouw oude versie weer aanvragen, en die hebben wij wel hier op het forum dus als je terug wilt kun je het altijd zeggen. Nu even terug naar jouw punt: 'Ik zoek een copland savegame!'. Nou ik denk niet dat ik je daarmee tevreden ga stellen, want ik heb zo'n kleine 2.5 minuten gezocht en ik heb niks gevonden dus je zult denk ik zelf eens heel erg uitgebreid moeten zoeken op 'google' bijvoorbeeld. Wat mij het beste lijkt eigenlijk; start gewoon je eigen savegame; dus een New Game. En dan ga je gewoon spelen met die nieuwe mod, let wel op dat je niet je oude savegames moet vervangen. Dus Back-up die eerst wel even, als iemand anders een savegame heeft of weet te vinden dan zou dat fijn wezen voor dj_avish. Ik kan je hier helaas niet verder bij helpen dan dit wat ik zonet gezegt heb, veel succes! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...