Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Weet iemand van jullie of je de M-60 kan gebruiken in het spel? Je hebt wel een missie waarbij je in een helicopter zit en het vliegtuig moet beschermen, met volgens mij ook die M-60. Weten jullie waar ik die kan vinden? Of is gewoon niet in het spel? :-( Voor degene die niet weten hoe een M-60 eruit ziet hieronder:

Het is een erg sterk geweer, Ik kan me wel herrineren dat je maar iets van 5 kogels hoefde te gebruiken om een auto op te blazen, (Het is niet de minigun!) Alvast bedankt ;)

Mazzel 8)

P.S. Dit plaatje is van GTA LCS, gevonden op WikiGTA ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb gister nacht de wapens van 'WiKiGTA' helemaal onderzocht en in aparte pagina's gezet voor de voertuigen pagina die binnenkort gaat komen, maar daar heb ik op de coördinaten lijst geen M60 gevonden. In het verhaal ben ik hem echter ook niet tegengekomen als los item dat je in een winkel kan kopen of kan vinden op straat. Als ik jouw was zou ik WiKiGTA nog even bespeuren en dan wel 'deze' pagina. Ik geef je echter wel weinig kans, want in de broncode zie ik geen beschrijving M60 staan. En in de previews en reviews die ik gelezen heb is ook nooit een M60 aan bod gekomen, dus reken er maar niet op dat dit in het spel zit. Helaas, maar het is nou eenmaal zo er is gelukkig wel een M5, maar die is lang niet zo krachtig. Een krachtig wapen is de Spaz 12 als je die nodig hebt, een krachtig wapen dan. Ik wens je naast dit alles heel veel succes!

Edit: Graag gedaan man! :tu:

@ justinW: Was dat niet al gezegt? :cab:

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Je hebt de M249

dat is een wapen dat Bijna op dezelfde manier schiet als de m60

Je kan op hier hier

het is het rondje in de buurt van de filmstudio's

Greetz Da Phoenix :bier:

Geplaatst:

Ik weet waar de M60 is. Hij ligt bij de film stiudio, als je door de poort komt, gelijk de eerste hok (gebouw) rechts, dan naar boven via dat trapje en daar ligt hij. Hij is net zo goed als de Vulcan Mini-Gun maar hij schiet alleen wat slomer en hij is echt handig.

Alsjeblieft en veel plezier ermee.

Justin W

Ik weet waar de M60 is. Hij ligt bij de film stiudio, als je door de poort komt, gelijk de eerste hok (gebouw) rechts, dan naar boven via dat trapje en daar ligt hij. Hij is net zo goed als de Vulcan Mini-Gun maar hij schiet alleen wat slomer en hij is echt handig.

Alsjeblieft en veel plezier ermee.

Justin W

Helaas moet ik je teleurstellen want zoals op deze kaart te zien is bevind zich op de door jouw aangegeven plek geen M60 maar een M249 (Blijf rusten op de stip bij de Film Studios en je ziet het). Het is dan wel een wapen uit de M serie maar het is totaal geen M60 waarin in dit topic naar gevraagd werd. Zoals SummerBase al zegt zit er trouwens geen M60 in het spel Vice City Stories, wel andere vergelijkbare wapens maar daarvoor moet je even in de post van Summerbase kijken. Nog veel plezier met wapens en VCS in het algemeen.

Bewerkt: door Advancegta

Ik wil daarbij nog toevoegen dat je de M249 (is in principe hetzelfde als de M60, alleen heeft ie een andere naam) tevens te verkrijgen is wanneer je 99 Red Balloons hebt kapot geschoten. Zie =>hier<= voor de locaties van deze ballonnen. Persoonlijk vind ik de M249 beter hanteerbaar dan de Minigun, een Minigun vuurt minder snel zijn kogels weg dan de M249. De M249 is een draagbare machinegeweer uit de Tweede Wereldoorlog, zeg maar. De Minigun werd in Vietnam gebruikt om helikopter neer te halen.

Edit @ hieronder: 99 Red Balloons bedoelde ik ja. :Y

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Bedankt iedereen :tu::tu:

Bedankt iedereen :tu::tu:

Maar dat wapen is nou juist dat ik zocht! Heerlijk wapen, hij lijkt heel erg op de M-60 maar dan net iets anders, bedankt iedereen!

Kun je dit wapen ook op nog meer plekken vinden?

Ja als je de 100 rode ballonetjes hebt dan ligt ie bij elk safehouse

EDIT: was al bekend :bonk:

Sorry

Bewerkt: door Da Phoenix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...