MartyCeha Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ik heb een vraagje over de cop bribes. Als je ze pakt om je wanted level te verlagen, blijven ze dan weg of komen ze weer terug als de wapens, armor- en health pickups die overal spawnen? Reageren
Svenie Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Die komen gewoon weer terug, net zoals de wapens etc. Reageren
Advancegta Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ik heb een vraagje over de cop bribes. Als je ze pakt om je wanted level te verlagen, blijven ze dan weg of komen ze weer terug als de wapens, armor- en health pickups die overal spawnen? Ik vind het een nogal rare vraag, een Cop Bribe zorgt ervoor dat je een Wanted Level ster verliest en indien je Wasted of Busted wordt verdwijnt je Wanted level en heb je dus ook niks aan een Cop Bribe. Indien je bedoelt dat de Cop Bribe's nog steeds Spawnen nadat je ze al een keer hebt gepakt is mijn antwoord ja, je zult echter wel eerst Busted of Wasted moeten worden want anders ben je zo al je Wanted Levels kwijt in plaats van een per Cob Bribe. Nog veel plezier met VCS! Reageren
SummerBase Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 HUH?! Ik snap je reactie niet? Snap je niet wat een Cop Bribe is? Een Cop Bribe is een Pick-up in het spel die je op diverse plekken in het spel kunt vinden. Als je door deze dingen loopt gaat er één ster van je wanted level af. Ze zijn dus uitermate handig als je achterna gezeten wordt door de politie en je hebt twee sterren, als je er dan één hebt, dan gaat je wanted level sneller weg. Als je niet weet waar deze dingen te vinden zijn, kijk dan 'hier'. Mochten er naast dit nog meer vragen zijn, dan kun je het gerust vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.