Jump to content

Learning To Fly

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen ik krijg meerdere malen telefoontjes van Toreno die me duidelijk maakt

dat ik moet leren vliegen enzo..Ik heb twee categorieen al goud op me naam staan de ander moet boven 70 procent ofzo..

Maar mijn vraag is moet DAT NOU ECHT want die is dus zoo moeylijk he ik heb al twee goud

enne wanneer ken ik nou eens serieuz emissies gaan doen zeker nadat ik heb leren vliegen en wanneeer laat toreno me weten wanneeer ik ermee klaar ben?!

Geplaatst:

Jeetje Poisonpen123 ... dit is HEEL herkenbaar :D

Ik zit met hetzelfde issue en daarnaast heb ik 't spel op de PS2 wat t niet eenvoudig maakt om m'n savegame door 'n ander te laten doen.

succes 8)

Geplaatst:
Ja, Learning to Fly moet je geheel afronden.

Het is echter niet belangrijk of je overal goud haalt. Alles minimaal brons is de eis.

De Rustler krijg je bij alles minimaal brons, de Stuntplane bij minimaal zilver en de Hunter bij alles goud.

Sorry hoor maar Stuntplane?? Rustler?? dat komt mij niet echt bekend voor je hebt maar drie categporieen volgens MIJN ogen dan Land off d8 ik en nog twee ik heb twee goud van de drie en eentje 70 procent wat dus nodig was en nog steeds ben ik niet verder

Geplaatst: (bewerkt)

Je zult deze onderdelen moeten voltooien:

- Takeoff

- Land Plane

- Circle Airstrip

- Circle Airstrip and Land

- Helicopter Takeoff

- Land Helicopter

- Destroy Targets

- Loop the Loop

- Barrel Roll

- Parachute onto Target

Wat ik dus uit je antwoord opmaak is dat je 2 keer goudc hebt en 1 keer boven de 70 procent wat dus maakt dat je 3 onderdelene voltooid hebt. Dit betekend dan weer dat je nog 7 missies moet doen, en dat je dus voorlopig niet klaar bent. Gewoon in het onderdelenscherm nadat je in de rode marker bent gelopen met je linker en rechter muisknop naar de volgende missie scrollen. De volgende missies zullen wel een stuk lastiger zijn dus als je er moeite mee hebt kun je >>Hier<< je savegame plaatsen.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
Sorry hoor maar Stuntplane?? Rustler?? dat komt mij niet echt bekend voor je hebt maar drie categporieen volgens MIJN ogen dan Land off d8 ik en nog twee ik heb twee goud van de drie en eentje 70 procent wat dus nodig was en nog steeds ben ik niet verder

Dat zijn de prijzen die je wint als je ALLE categoriën afrond met:

alle categoriën goud: dan krijg je dus een hunter

alle categoriën zilver: dan krijg je een stuntplane

en alle categoriën brons: dan krijg je een rustler

al die dingen zijn dus luchtvoertuigen die je WINT.

En om verder te gaan moet je minimaal alles brons hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Je zult deze onderdelen moeten voltooien:

- Takeoff

- Land Plane

- Circle Airstrip

- Circle Airstrip and Land

- Helicopter Takeoff

- Land Helicopter

- Destroy Targets

- Loop the Loop

- Barrel Roll

- Parachute onto Target

Ik denk dat ik FLAUWVAL oh my god!! :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

Dit is dus de reden waarom ik San Andreas al dagenlang niet meer heb gespeeld

Bewerkt: door Poisonpen123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...