Jump to content

Marty Chonks


DenkaanHenk

Recommended Posts

Bij zijn fabriek (moet je even op WikiGTA kijken; ik zoek het wel even op kijk maar hieronder); over dat je hem niet kan zien klopt, dit is normaal.

EDIT: Ik word wat tràààààààg.....

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Hey henk,

Je kunt missies doen voor Chonks na een missie van Joey: Mike Lips Last Lunch. Er zal een telefoon gaan rinkelen vlakbij de 'Bitch'n Dog Food Factory' die aan de overkant ligt.

600pxgtaiiiradarmapyp8.th.png

Klik voor vergroting

:cya:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Deze zijmissies zijn relatief simpel vergeleken met de rest, maar ze zijn wel leuk. Je doet ze door middel van de telefoon bij Bitch&dogfood op te nemen. En nog iets, als je alle zijmissies doet kan je het best de racemissie van El Burro doen voor dat je naar het 2e eiland gaat, dus voordat je ruzie hebt met de Leones. Hierna is hij onhaalbaar, je auto vliegt dan steeds in de fik omdat de kwade Leones je steeds raken met een heel sterk geweer. Klik hier voor de beschrijving van deze missie, veel plezier met deze zijmissie(s)!

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn wel leuke missies. Ze hebben altijd met vervoeren van mensen te maken en dan vermoord Marty Chonks ze. Maar op het laatst word hij zelf vermoord. Ze zijn binnen 20 minuten gedaan bij mij. 5 minuten per missie ongeveer.

Link to comment
Delen op andere websites

nog even een toevoeging:

Het klopt inderdaad dat de missies niet zijn aangegeven op de kaart en ook niet in de map zelf. De telefoon bevindt zich - zoals eerder gezegt - naast de hondenvoer fabriek op Portland. De telefoon rinkelt ook niet de hele dag. Alleen tussen bepaalde tijdstippen, ik weet ze niet uit mn hoofd, maar volgens mij alleen overdag. De missies heb je echt zo gehaald, 'de gouden tip' is ook al genoemd, namelijk dat je de missie moet doen voor dat je Staunton Island vrijgespeeld hebben, anders maken de leones (en de traids trouwens ook een beetje) het je knap lastig. Veel succes!

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Deze zijmissies zijn relatief simpel vergeleken met de rest, maar ze zijn wel leuk. Je doet ze door middel van de telefoon bij Bitch&dogfood op te nemen. En nog iets, als je alle zijmissies doet kan je het best de racemissie van El Burro doen voor dat je naar het 2e eiland gaat, dus voordat je ruzie hebt met de Leones. Hierna is hij onhaalbaar, je auto vliegt dan steeds in de fik omdat de kwade Leones je steeds raken met een heel sterk geweer. Klik hier voor de beschrijving van deze missie, veel plezier met deze zijmissie(s)!

Je bedoelt een shotgun :{

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Oh oud topic. Toch bedankt ik wou net naar de tijden van de missies gaan vragen. Ik ga er morgen eventjes aan beginnen. Ik heb ook ruzie met de leone's en de traids's omdat ik de story line al voltooid hebt. Gelukkig nog geen last van de diablos. :dans::klap: Maken ze daarzo nou echt hondenvoer. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...