gybrus Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 (bewerkt) Hallo, Ik was weer eens bezig met photoshop en paint. En ik kreeg deze sig eruit. Paint: Achtergrond in elkaar geknutseld. PS: Tekst toegevoegd. Het is niet veel werk maar ik vindt hem wel geslaagd :O Ook nog een ava. Grats,Gybrus Bewerkt: 15 december 2006 door gybrus Reageren
Goliat Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Mooie signature, lekker abstract maar toch een beetje een sierlijk tintje. Het is inderdaad erg lijkend op de MSN-style dus wat dat betreft is 't geslaagd. De onderkant vind ik alleen iets te wit, en loopt eigenlijk iets te abrupt over in groen.(in MSN is dat ook wel een beetje zo maar dit lijkt toch iets beter gedaan te zijn) De overgang van groen naar blauw is wel goed gedaan. De tekst vind ik wel een minpunt, de opacity zou ik wat lager zetten en een ander fontje en houdt de tekst dan ook wat kleiner en pakkender. Ook de avatar ziet er goed uit, hier lijkt de overgang perfect te zijn. Signature: 7,5 Avatar: 8 Reageren
Thabit Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Het lijkt verrekt veel op de msnversie, geen Print Screen gedaan? Jouw: MSN: Dat donkere zwarte/grijze balkje komt doordat ik Live heb, misschien is dit anders bij andere msn messenger versies. Bewerkt: 16 december 2006 door Thabit Reageren
BigM Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 De signature is mooi .Leuk en orgineel .Alleen vind ik hem vrij simpel ,Dus zo zal ook mijn rate eruit zien .Het idee is leuk ,Mooie achtergrond.Alleen beetje google vond ik zelf .Hier hoef je niet zozeer photoshop voor het hebben /paintshop .Toen zij je dat je ps had gebruikt voor je lettertype .Nou je kan ook een font downloaden die er misschien ook er zo uitziet .Dus idd simpel maar mooi .En voor iets met volgens mij weinig moeite krijg je een 8 Reageren
deagle Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 @Marc ; wat bedoel je in godsnaam met " google - achtig " ? --- Mooie signature , alleen denk ik dat het een gewone prt screen is ... De tekst dan is niet echt mooi dus mijn rate is niet super : 52% - Reageren
BigM Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik bedoel met google achtig dat je bij google afbeeldingen intypt: Msn background ofzo . En dat je dat dan krijgt Reageren
deagle Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ja , je typt dus in op google " msn background met gybrus creations signature op amfeting van gtaforum.nl " Reageren
BigM Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Nee ik zij toch alleen background . Lees eerst de tekst aub dankjewel Reageren
SlickTB Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Jah nicsan, je zit altijd iedereen af te zeiken maar geef eens postivieve tips ofzo Reageren
deagle Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Jah nicsan, je zit altijd iedereen af te zeiken maar geef eens postivieve tips ofzo Als je problemen hebt dan moet je me maar eens een PM sturen . Ik geef tenminste commentaar met puntjes , u reageert op mijn reactie :S ?! Reageren
gybrus Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Hahaa Komt er weer een hele discusie over mijn sig xD ok even voor de duidelijkheid. ik heb gezegt dat het veelste makkelijk is gemaakt. Ik heb paint gebruikt(W8 paint hhmm printscreen paint moven :O) PhotoShop had ik even nodig om me fontje leuk neer tezetten.(met paint kan je niet draaien) en ik kan nu in elke kleur die msn live heeft een sig maken maar dat is niet orgineel. ;O Trouwens als je uitlogd dan heb je nog steeds de kleur die je hebt uitgekozen toen je inlogde. Maar goed was ook alleen een sig omdat ik een beetje veel tekst als sig had.. ;O Grats,Gybrus Weer zo'n sig van me waar ik geen moeite voor heb gedaan xD[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.