60 Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 heeej mensuhhh ik heb een vraagje hoe duur is age of empires en zit er een editor op net als de voorgangers age of emiresI,age of empiresII,age of mythology????en welke cheats zijn er ??? alvast bedankt mensuhhhh Reageren
Yohan Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Voortaan kan je beter vermelden dat je AoE III bedoeld, ik weet niet of er een editor is wel weet ik dat er pas een expansion pack is uitgekomen, AoE III; The Warchiefs. Reageren
60 Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 cool antwoord is er iemand die wel antwoord wil geven Reageren
Dikbuik Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) er zit een editor bij maar ik vond m zo uitgebreid dat ik gewoon geen map zocht te maken. had er 2 dagen van mijn vakantie aan verneukt en toen was t nog maar zon kleine map.... het is niet meer zoals bij de andere AoE dat je aparte vakjes hebt voor : units, gebouwen, natuur en overige maar alles staat apart en er zijn gewoon teveel dingen om snel een leuke map te maken Bewerkt: 17 december 2006 door Dikbuik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.