sevaboy Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 is devhook illegaal of legaal en als hij legaaal is waar kun je hem hebben op een website of in de winkel of ergens anders Reageren
VforV Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 is devhook illegaal of legaalen als hij legaaal is waar kun je hem hebben op een website of in de winkel of ergens anders Hangt ervan af wat je ermee wil gaan doen. DevHook is illegaal als je er homebrew en ISO's van games mee speelt en het is legaal als je bijvoorbeeld een game speelt via een ISO, maar dat je de game ook gekocht hebt. Zoieso vind Sony dit illegaal. Je kan hem niet 'kopen' in een winkel, maar je kan hem downloaden van verschillende websites. Google weet wel raad. Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 bedankt ik ga er eens over denken en toestemming aan me ouders vragen maar ik zal het niet doen denk ik maar toch bedankt voor de info Reageren
j0ry Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 devhook is egt iligaal hoor maat wat heeft die met vcs te maken Reageren
sevaboy Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ze zeiden dat je daarmee foto's kon meetrekken ofzo maar denk dat ze gelogen hebben of zo Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 devhook is egt iligaal hoor maat wat heeft die met vcs te maken j0ry, Devhook is zelf niet illegaal, maar de ROMs (de spellen dus) die je er mee kunt draaien, dat is wel illegaal en daarom ziet Sony het is een niet legale praktijk. Waar ze ook het grootste gelijk in hebben natuurlijk, maar de meesten hier hebben het spel zelf gekocht en hebben het via Devhook omgezet naar een ROM (wat niet illegaal is, want hun hebben het spel in eigendom). En dan mogen ze het wel spelen, maar Sony vindt dit ook niet goed natuurlijk, want zo hebben ze toch weer de beveiliging gekraakt. En foto's maken met Devhook kan je doen van spellen inderdaad, daarom gebruiken de meesten het ook onder ons. Maar je kunt geen foto's van jezelf maken met de camera die later dit jaar uit komt, als je begrijpt wat ik bedoel. Verder zou ik gewoon Devhook en al die zeden praktijken vermijden. Reageren
maarte41 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Als je devhook volledig download is dit eigenlijk wel illegaal. Devhook gebruikt namelijk een bestandje uit de firmware dat van sony niet over het net verspried kan worden. Gelukkig kan je dit bestand ook met je psp aanmaken waardoor dit natuurlijk niet illegaal is. Gedownloade spellen spelen blijft natuurlijk illegaal en ik vind het persoonlijk ook leuker om een spel te spelen dat je eerlijk gekocht hebt. Ondertussen is er ook al devhook met 3.02 firmware emulatie. Hierop kan je vcs dus ook gewoon vanaf de umd spelen zonder dat het spel op je memorystick moet staan. Reageren
Ewoud Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Als je devhook volledig download is dit eigenlijk wel illegaal. Devhook gebruikt namelijk een bestandje uit de firmware dat van sony niet over het net verspried kan worden.Gelukkig kan je dit bestand ook met je psp aanmaken waardoor dit natuurlijk niet illegaal is. Gedownloade spellen spelen blijft natuurlijk illegaal en ik vind het persoonlijk ook leuker om een spel te spelen dat je eerlijk gekocht hebt. Ondertussen is er ook al devhook met 3.02 firmware emulatie. Hierop kan je vcs dus ook gewoon vanaf de umd spelen zonder dat het spel op je memorystick moet staan. Gedownloade spellen zijn ook altijd slechter vanwege de compressie. Dus die hebben minder speel genot. Ik zelf gebruik devhook ook, maar ik heb een kopie van vcs op me memory stick gezet. Dus zonder enige compressie. Dit kan alleen met een memory stick van +2gb en de legale versie van het spel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.