Jump to content

Handigere pagina met locaties

Recommended Posts

Geplaatst:

De pagina met locaties van WikiGTA is redelijk handig, maar miste mijns inziens nog wat functies.

Ik heb vernomen dat ze er mee bezig zijn deze locatie-pagina's nog wat uit te breiden, voor mezelf heb ik dat vast gedaan. De Disclaimer van WikiGTA verbiedt mij het publiceren van het werk anders dan voor privé gebruik. Ik hoop dat het publiceren op dit forum, met duidelijk referenties aan WikiGTA geen probleem is.

Veel plezier ermee

location_viewer_1.0.zip

Geplaatst:

Allereerst bedankt voor de suggestie. De kaarten worden inderdaad nog uitgebreid: De vindplaatsen per voertuig en wapen zijn er al wel, maar nog niet makkelijk toegankelijk. Zodra de pagina's van wapens en voertuigen gereed zijn kun je deze locaties opzoeken zoals dat bij de andere GTA's mogelijk is. Tot die tijd kun je op de wapenpagina een tabel vinden met links naar de afzonderlijke kaarten. Wellicht maken we zo'n tijdelijke tabel ook nog voor de voertuigpagina, totdat de voertuigen allemaal hun eigen pagina hebben.

De challengeskaart staat ook nog op de planning, evenals bij een aantal andere GTA's. Zoals je ziet staan ze al wel op de GTA Vice City-kaart.

Om alle locaties afzonderlijk van elkaar in te kunnen schakelen lijkt me een beetje een overkill, en bovendien is dit niet eenvoudig te realiseren met wiki.

Met oog op dat laatste punt, houd in de gaten dat WikiGTA om verschillende redenen geen ingezonden werk kan plaatsen (Al weet ik niet of het je bedoeling was dat we je systeem op deze manier overnamen). Zie ook het inzendingen- en aannamebeleid.

Met suggesties kunnen we uiteraard altijd wel wat.

Geplaatst:

Bedankt voor je uitgebreide reactie.

De wapenpagina waarnaar jij linkt had ik zelf nog niet gevonden. Deze werkt inderdaad wel, maar niet zo mooi als mijn oplossing, vind ik zelf.

Dat het niet te integreren is met de wiki, is begrijpelijk.

De publicaties zoals ik deze nu hier op het forum doe, zijn geen probleem begrijp ik?

Meteen even nieuwe versie:

- klik op link selecteert ook in dropdown

- pagina reload, toont juiste categorie

- red balloons, nummer in de naam

- side missions, enkele namen verbeterd

location_viewer_v1.2.zip

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...