Jump to content

vlieg-ticket kopeN?


marcjuuuh

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • marcjuuuh

    5

  • Pete-R

    2

  • Miche

    2

  • peter99

    2

ik had liever dat het vliegveld in GTA SA

er zo uitzag als zoals in Vice City met een ingang,Gates,inkom,enz

verder vind ik ook dat er weinig beweging op het vliegveld is

Link to comment
Delen op andere websites

op gamekings zeiden ze dat je een vliegticket kon kopen van de 1ne naar de andere plaats....maar vanaf wnnr kun je dat?? en waar?

alvast bedankt

Zodra je in San Fierro zit, kun je een ticket kopen naar Los Santos, en van Los Santos naar San Fierro. Zodra je in Las Venturas komt, kun je een ticket kopen naar San Fierro en Los Santos, en Vice Versa.

Tickets kopen kun je op het vliegveld. Zoek naar de ingang (aangegeven met een gele marker) en loop naar binnen.

vice versa ?

da ken ik helemaal nie

ik wis nie dat da kon

(ik moet eens beter gaan oplatten in games)

edit : ik heb gezocht naar vice versa maar het bestaat niet als vliegtickit

Bewerkt: door peter99
Link to comment
Delen op andere websites

Vice versa betekent andersom, en heeft niks met een vliegticket te maken.

En normaal gesproken heet dat een retourtje, als je heen en terug wil.

oooooh ,zoo :D thanx ,(hoef ik niet meer heel de stat naar een versa tickit aftezoeken :D )

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet met een auto of motor langzaam langs het vliegveld rijden en dan zie je daar ergens een gele marker, en dan kan je daar tickets kopen

PS.het duurt erg lang voordat je land, en ik heb gemerkt dat, als je van het LS airport naar het SF airport wil dat je dan over de Big Ear vliegt, dat is in de dessert, dus een hele omweg!(je kan het filmpje wel skippen!) ;)

Link to comment
Delen op andere websites

krijg je een jatpack (parachute) als je op het vliegtuig instapt?? of moet je die eerst gaan halen, en dan pas op het vliegtuig gaan?

Jetpack(parachute)? een jetpack is niet een parachute eh? en hoe doe je bunji jump uit da vliegtuig?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
krijg je een jatpack (parachute) als je op het vliegtuig instapt?? of moet je die eerst gaan halen, en dan pas op het vliegtuig gaan?

Jetpack(parachute)? een jetpack is niet een parachute eh? en hoe doe je bunji jump uit da vliegtuig?

:huh: op het driehoekje drukken :huh:

dat zie je onderin het beeld

:gtasign:

Link to comment
Delen op andere websites

je kan geneens bungeejumpen (tog??) alleen parachute springen.Ik vin het zelf leuker als die gewoon naar benede valt dan gaat ie lopen schelde whahaha: I hate graffaty (zwaartekracht) of i don't need this shit, FUCK!! zegt die ook soms whaha dan lach ik me kapot :lol: :D alleen zit je dan weer in het ziekehuis das iets minder whaha

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
krijg je een jatpack (parachute) als je op het vliegtuig instapt?? of moet je die eerst gaan halen, en dan pas op het vliegtuig gaan?

Ja, je krijgt een parachute als je in het vliegtuig zit. Een jetpack niet dat is weer iets heel anders. Als je in eht vliegtuig zit komt er vanzelf in beeld te staan waarneer je kan parachutespringen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...