iLoveGta Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 ja ik ging het juist ook vragen wat is vice versa en waar is dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 ik had liever dat het vliegveld in GTA SA er zo uitzag als zoals in Vice City met een ingang,Gates,inkom,enz verder vind ik ook dat er weinig beweging op het vliegveld is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 (bewerkt) op gamekings zeiden ze dat je een vliegticket kon kopen van de 1ne naar de andere plaats....maar vanaf wnnr kun je dat?? en waar?alvast bedankt Zodra je in San Fierro zit, kun je een ticket kopen naar Los Santos, en van Los Santos naar San Fierro. Zodra je in Las Venturas komt, kun je een ticket kopen naar San Fierro en Los Santos, en Vice Versa. Tickets kopen kun je op het vliegveld. Zoek naar de ingang (aangegeven met een gele marker) en loop naar binnen. vice versa ? da ken ik helemaal nie ik wis nie dat da kon (ik moet eens beter gaan oplatten in games) edit : ik heb gezocht naar vice versa maar het bestaat niet als vliegtickit Bewerkt: 5 mei 2005 door peter99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Vice versa betekent andersom, en heeft niks met een vliegticket te maken. En normaal gesproken heet dat een retourtje, als je heen en terug wil. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 5 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2005 Vice versa betekent andersom, en heeft niks met een vliegticket te maken.En normaal gesproken heet dat een retourtje, als je heen en terug wil. oooooh ,zoo thanx ,(hoef ik niet meer heel de stat naar een versa tickit aftezoeken ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2005 Je moet met een auto of motor langzaam langs het vliegveld rijden en dan zie je daar ergens een gele marker, en dan kan je daar tickets kopen PS.het duurt erg lang voordat je land, en ik heb gemerkt dat, als je van het LS airport naar het SF airport wil dat je dan over de Big Ear vliegt, dat is in de dessert, dus een hele omweg!(je kan het filmpje wel skippen!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 10 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2005 krijg je een jatpack (parachute) als je op het vliegtuig instapt?? of moet je die eerst gaan halen, en dan pas op het vliegtuig gaan? Jetpack(parachute)? een jetpack is niet een parachute eh? en hoe doe je bunji jump uit da vliegtuig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Super CJ Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 krijg je een jatpack (parachute) als je op het vliegtuig instapt?? of moet je die eerst gaan halen, en dan pas op het vliegtuig gaan? Jetpack(parachute)? een jetpack is niet een parachute eh? en hoe doe je bunji jump uit da vliegtuig? :huh: op het driehoekje drukken :huh: dat zie je onderin het beeld :gtasign: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 je kan geneens bungeejumpen (tog??) alleen parachute springen.Ik vin het zelf leuker als die gewoon naar benede valt dan gaat ie lopen schelde whahaha: I hate graffaty (zwaartekracht) of i don't need this shit, FUCK!! zegt die ook soms whaha dan lach ik me kapot :lol: alleen zit je dan weer in het ziekehuis das iets minder whaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FBI agent Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 <spam removed> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2005 hoelang hou je het nog vol <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 ze zijn wel droog maar is irritand om steeds te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 krijg je een jatpack (parachute) als je op het vliegtuig instapt?? of moet je die eerst gaan halen, en dan pas op het vliegtuig gaan? Ja, je krijgt een parachute als je in het vliegtuig zit. Een jetpack niet dat is weer iets heel anders. Als je in eht vliegtuig zit komt er vanzelf in beeld te staan waarneer je kan parachutespringen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 als je een jetpack wil moet je ff in ze zoekfunctie zoeke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Ja, maar je krijgt pas automatisch een parachute als je in een vliegtuig zit en de vlieg school hebt gedaan. Bewerkt: 4 juni 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.