Drhank Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ah.. en ik weet nu ook waar de vliegschool is.. jammergenoeg zit ik nog in de eerste stad en moet ik nog missies doen voordat ik verder kan.. =\ Ik wil vliegen ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dj-GTA Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 je moet gwoon respect vol hebben en spieren vol ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Als je een auto voor de omheining zet kan je erover springen, maar bijna alle vliegtuigen zijn gesloten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Als je een auto voor de omheining zet kan je erover springen, maar bijna alle vliegtuigen zijn gesloten je moet eerst je vlieg brevette hal in las ventras Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.