Jump to content

Sprunk sign

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraagje, heel stom misschien, maar kan iemand zeggen waar dat bord van Sprunk ook al weer staat waar je met die auto door heen vliegt, en in welke missie dat ook al weer is.. .. :?

Alvast bedankt :)

Grtz Mythbuster

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een vraagje, heel stom misschien, maar kan iemand zeggen waar dat bord van Sprunk ook al weer staat waar je met die auto door heen vliegt, en in welke missie dat ook al weer is.. .. :?

Alvast bedankt :)

Grtz Mythbuster

Dit gebeurd in de missie Reuniting The Families, in het gebied genaamd Jefferson. Ik zal even een kaartje met de preciese plaats maken.

Hier is het kaartje:

lossantosradareditenr3.jpg

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Dat is toch tijdens (aan 't eind) van Reuniting the Families en Motel Jefferson?

Ik weet niet precies waar 't eindigd maar volgens mij staat het naast de snelweg.

Geplaatst: (bewerkt)

Okey bedankt :puh::)

EDIT: Hey, ik herinner me net, als je die truck in knalt (nadat je door dat bord vliegt), zou dat een verwijzing naar de film "the blues brothers" kunnen zijn?... Daarin springt een politie wagen vol in de zijkant van een vrachtwagen..

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:
Dat is toch tijdens (aan 't eind) van Reuniting the Families en Motel Jefferson?

Ik weet niet precies waar 't eindigd maar volgens mij staat het naast de snelweg.

Ja, als je de politie hebt afgeschud gebeurt deze cutscene en sta je weer op vrije voeten. Ryder, Sweet Big Smoke en CJ springen uit de auto en de auto gaat precies door de geslachtsdeel van die vrouw en knalt op een vrachtauto midden op de snelweg. Daarna is je missie gedaan. Als je op die plek staat zie je nog steeds die gat erin zitten en loop je er naartoe kan je zelfs van dat ding vallen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...