Froodooo Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Hey! Ik zit met een probleem met het spel Fable: The Lost Chapters. Namelijk met de missie Bandit Toll. Voor degene die het spel ook hebben, hier moet je dus een bandietenkamp uitmoorden. Dit heb ik gedaan, en deze quest staat ook genoteerd bij de 'Past Quests', maar als ik naar de Guild ga om een nieuwe quest te starten, zegt die Guildmaster steeds: You must find the bandit camp. Weet iemand hoe dit zit, en hoe ik dit op kan lossen? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Hey!Ik zit met een probleem met het spel Fable: The Lost Chapters. Namelijk met de missie Bandit Toll. Voor degene die het spel ook hebben, hier moet je dus een bandietenkamp uitmoorden. Dit heb ik gedaan, en deze quest staat ook genoteerd bij de 'Past Quests', maar als ik naar de Guild ga om een nieuwe quest te starten, zegt die Guildmaster steeds: You must find the bandit camp. Weet iemand hoe dit zit, en hoe ik dit op kan lossen? kun je mischien even zeggen waar je bent in het verhaal is het een zilveren quest of een gouden of een bronzen volgens mij staat hij verkeerd want je kunt fable moeilijk een shooter noemen Bewerkt: 17 december 2006 door Maarten!! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 volgens mij staat hij verkeerd want je kunt fable moeilijk een shooter noemen Dan verplaatsen we hem toch naar het RPG Fora. Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Hey! Ik zit met een probleem met het spel Fable: The Lost Chapters. Namelijk met de missie Bandit Toll. Voor degene die het spel ook hebben, hier moet je dus een bandietenkamp uitmoorden. Dit heb ik gedaan, en deze quest staat ook genoteerd bij de 'Past Quests', maar als ik naar de Guild ga om een nieuwe quest te starten, zegt die Guildmaster steeds: You must find the bandit camp. Weet iemand hoe dit zit, en hoe ik dit op kan lossen? kun je mischien even zeggen waar je bent in het verhaal is het een zilveren quest of een gouden of een bronzen volgens mij staat hij verkeerd want je kunt fable moeilijk een shooter noemen Tja, waar je bent in het verhaal kun je volgens mij nooit precies zeggen, want de quests die je doet kun je zelf uitkiezen. Maar de quest Bandit Toll is een bronze quest, die ik heb gestart in de Guild, bij de Guildmaster. Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 Nou ik had dat dus niet, het kan aan een paar dingen liggen: 1. een bug in je versie (of gwn een toeval bug) 2. je hebt de quest nog niet 100% gecomplete verder moet ik je nog ff zeggen dat je niet zelf achter de treasure clues aan moet gaan, kijk wat op internet. enne, niet alleen waar de schat ligt, maar waar de clues liggen. want als je nog niet alle clues hebt, dan werkt je schat niet goed. (wapen met 0 dmg) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.