Jump to content

Stats van GTAIII?


Bassiej

Recommended Posts

Ik vroeg mij af of je van GTAIII ook je stat kan laten opslaan door het spel zelf..?

Ik heb dat gedaan met VC en SA (zie mijn handtekening) maar ik vroeg mij dus ook af of het met gtaIII kan?

En hoe zit het met LCS en VCS

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg mij af of je van GTAIII ook je stat kan laten opslaan door het spel zelf..?

Ik heb dat gedaan met VC en SA (zie mijn handtekening) maar ik vroeg mij dus ook af of het met gtaIII kan?

En hoe zit het met LCS en VCS

Je Stats is gewoon te bekijken door in het Menu op Stats te klikken, zie ook mijn bijgevoegde screen. In LCS en VCS is dit natuurlijk ook aanwezig en dit gaat hetzelfde door op Start te klikken en vervolgens op Stats te klikken, je kunt nu naar boven of naar beneden scrollen om nog wat extra informatie over je Stats te zien zoals het aantal Busted en Wasted's, je langste Stoppie / je langste Wheelie en meer van zulk soort dingen. Er zit ook algemene informatie bij zoals het aantal Hidden Packages die je hebt behaald en hoevveel procent je hebt behaald in je voorgang. Veel plezier met het bekijken van je Stats.

gta3_movie50_1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg mij af of je van GTAIII ook je stat kan laten opslaan door het spel zelf..?

Ik heb dat gedaan met VC en SA (zie mijn handtekening) maar ik vroeg mij dus ook af of het met gtaIII kan?

En hoe zit het met LCS en VCS

Je Stats is gewoon te bekijken door in het Menu op Stats te klikken, zie ook mijn bijgevoegde screen. In LCS en VCS is dit natuurlijk ook aanwezig en dit gaat hetzelfde door op Start te klikken en vervolgens op Stats te klikken, je kunt nu naar boven of naar beneden scrollen om nog wat extra informatie over je Stats te zien zoals het aantal Busted en Wasted's, je langste Stoppie / je langste Wheelie en meer van zulk soort dingen. Er zit ook algemene informatie bij zoals het aantal Hidden Packages die je hebt behaald en hoevveel procent je hebt behaald in je voorgang. Veel plezier met het bekijken van je Stats.

gta3_movie50_1.jpg

Dat is niet wat ik vroeg. Ik GTAVC en GTASA kun je je stats oplsaan door op 's' te drukken. In je user files komt dan een HTML pagina met je stats, in mijn handtekening kun je de voorbeelden zien (klik maar op 'GTA:SA 100%' of 'GTA:VC 100%' in mijn handtekening. Mijn vraag was of dat ook kan bij GTAIII, niet het bekijken want dat weet ik wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn excuses vanwege mijn vorige post, ik heb inderdaad niet zo goed gekeken wat er precies stond. Ik heb even voor je gekeken en ik heb terwijl ik de Stats bekeek wel 20 keer op de S toets gedrukt die overigens vast staat voor iets als Save Stats of iets dergelijks, en helaas blijkt er geen HTML pagina in mijn GTA3 User files map te staan. Op google kon ik ook niets vinden dus ik ben bang dat dit principe helaas niet mogelijk is in GTA3 en pas sinds GTA Vice City mogelijk wordt. Ook vanwege het feit dat ik voor Vice City en San Andreas genoeg zoekresultaten vond denk ik dat dit simpelweg in GTA3 niet mogelijk is. Nog veel succes en plezier met GTA3. over GTA LCS en VCS, hier is het ook niet mogelijk aangezien deze twee spellen niet op de PC speelbaar zijn maar op een handheld en vanwege dat feit is het dan ook niet mogelijk om de Stats in HTML op te slaan ook al zijn deze GTA's pas later uitgekomen dan GTA Vice City en GTA3. Nog veel plezier met GTA LCS en GTA VCS.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hoezo Bassiej26, daar staat het niet bij :? .

Greetz, GTA Monster

In mijn vorige handtekening had ik links naar mijn stats van VC en SA, ik vroeg mij toen af of ik GTAIII er ook bij kon doen. Helaas bestond deze functie in GTAIII nog niet. Als je mijn stats van SA wil zien moet je hier klikken, en die van VC vind je hier.

Bewerkt: door Bassiej26
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...