Jump to content

error :S

Recommended Posts

Geplaatst:

ey

hebbe jullie ook last van errors met gta sa want als ik gta sa wil spele kan ik eerst gewoon normaal rond lope, 5 min later gaat me ps2 vreemde geluide make en daarna komt er te staan dat gta sa een disc error heeft en dat heb ik nu al 2 weke lang

btw dat is al me 2e gta game, ben al terug naar de winkel geweest en had een nieuwe gta gekrege :angry: maar nu heb ik et weer :angry: en met andere spelle doet me ps2 gewoon normaal

Geplaatst:

het zou kunnen dat je ps2 een beetje versleten is....en dan hij grote spellen zoals SA niet kan lezen

Geplaatst:

ik heb helemaal nergens last van met mijn PS2

en die van mij is al behoorlijk oud 3 jaar ongeveer.

en ik gebruik hem dagelijks en nu ik gta heb speel ik echt mega veel.

misschien wel 10 uur per dag.

normaalk speel ik 2-3 uur per dag.

en ik heb nog nooit problemen met mijn ps2 gehad.

ik hoop ook datt ik het ook nooit krijg :rolleyes:

Geplaatst:

Jooo

Ik ben dus ook niet de enige

ik heb exact hetzelfde, alleen verschijnt het bij mij na twee weken lekker GTA SA spelen. Echt dikke shit, ben net een beetje op dreef en begeeft die f*cking ps2 het.. vervolgens heb ik de cd schoongemaakt, maar daar viel niet aan schoon te maken.

Any solution?!!! (oplossing)

Geplaatst:

hmmm ben 2 dage gelede terug naar de winkel geweest want ik wilde een nieuwe gta maar hij zij dat ie geen nieuwe meer gaf want er ware er al een stuk of 20 die ook een disc error hadde en em hadde terug gebracht :blink: , toen zij hij dat ik op de site van sony moest kijke voor een cristal kit ofzo, daarmee worde de beschadigde cristal op de cd vervangen door nieuwe maar ik kan et nergens vinde op die site :/

maja kblijf zoeke :rolleyes:

Geplaatst:

jeee een lotgenoot...

ik heb exact hetzelfde probleem..

ik heb vandaag de ps2 (2,5 jaar oud) open gemaakt, lens gecleaned.. volgens een handleiding van internet het tandwieltje verstelt.

toen deed hij het een hele poos goed, en nu kreeg ik net weer die FUCKING error..

Geplaatst: (bewerkt)

heb ik dat gedaan dan ;)

met een 100% cotton doek, en pure alcohol (dus geen bier of andere shit)

Bewerkt: door DAMoNe

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...