Jump to content

rapidshare

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb voor 6 maanden een abonoment genomen op rapidschare maar nu geraak ik niet meer in gelogd en dus danig kan ik ook niets meer afhalen en ik heb een mail gestuurt maar nog niets terug gekregen

daarom myn vraag aan jullie weten jullie hoe ik dit probleem zou kunnen oplossen

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Computer Talk.<<<

Geplaatst:

Ik denk niet dat je op het goede adres zit hier in het 'GTA San Andreas General' forum, maar ik denk eerder dat je het had kunnen posten in het 'Webdesign en programmeren' forum onder Computer Talk onderaan het forum, want dit behoort echter meer tot de computer zaken dan de game en in dit geval GTA San Andreas. Verder wil ik je probleem wel even behandelen, want het is natuurlijk nooit leuk als je geld ineens zo op is door zo'n streek, maar ik weet niet of je 'www.rapidshare.com' kent? Maar daar kun je met je Rapidshare.de account weer gewoon verder gaan met een Rapidshare.com account, want .de is er in feite mee gestopt en is verder gegaan met rapidshare.com, het is verder niks anders en de schijven zijn gewoonweg hetzelfde heb ik begrepen. Verder kun je beter de mensen van Rapidshare even een mail sturen, maar dat moet wel in het Engels anders begrijpen ze het niet, Duits is geloof ik ook toegestaan, ik wens je in ieder geval veel succes en mocht je problemen hebben met een Engelse tekst dan kun je ons altijd alarmeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...