Jump to content

Muziek

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, sinds kort heb ik San andreas voor de PC. En ik had ergens gelezen dat je je eigen muziek in het spel kunt krijgen n u is mijn vraag hoe?

Alvast bedankt.

Geplaatst:
Heey, sinds kort heb ik San andreas voor de PC. En ik had ergens gelezen dat je je eigen muziek in het spel kunt krijgen n u is mijn vraag hoe?

Alvast bedankt.

Dit is absoluut mogelijk en helemaal niet moeilijk. Je moet als eerste MP3 bestanden hebben en die zet je even in een map, die bestanden in die map kopier (CTRL + C) je. Dan ga je naar de map: 'Deze Computer > Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks'. Dan plak (CTRL + V) je de bestanden in deze map. Nu zit eigenlijk de muziek al in het spel, maar dan kan je er eigenlijk nog niks mee. Stop de DVD-Rom van GTA San Andreas in je DVD-Rom station en je kunt nu het spel starten. Dan start je de savegame niet, maar je gaat eerst naar de instellingen oftewel de options, dan ga je naar Audio Options waarna je User Track Settings gaat, daar kun je de User Track Player inscannen en dan is het gereed, ook kun je nog wat relevante dingen instellen die van belang zijn. Als je nu je savegame laad kun je met de muis scrollen naar een zender met de naam: 'User Track Player'. Nu staat je muziek in het spel en dat werkt ook bij andere GTA's zo temminste vanaf GTA VC. Verder wens ik je veel succes en mocht het niet werken dan kun je me altijd vragen stellen. ^_^

Geplaatst:

stop je muziek in de map: mijn documenten/san andreas user files/user tracks.

het moet .mp3 zijn, je had trouwens ernaar kunnen zoeken...

Geplaatst:

Alvast bedankt.

Dat doe je als volgt. Je zorgt dat je muziek op je PC hebt, de extensies mp3, WMA en OGG pakt hij sowieso, ik weet niet welke andere nog meer. Ga naar je map GTA San Andreas User Files, en vervolgens naar User Tracks. Plak in die map je liedjes neer.

Ga daarna in San Andreas. Opties => Soundoptions/settings. Kies daarna voor Scan User Track Files, en hij scant ze in. Stap in een voertuig, en scroll naar Usertrack player. Je zult dan ook wel gepraat horen, maar ook je liedjes tussendoor. Dus een echte radio. Je kunt liedjes trouwens skippen met F5, waardoor je in één keer naar je favo liedje kunt gaan.

EDIT: Ik wordt wel heel erg laat :{

Geplaatst: (bewerkt)

Alvast bedankt.

Het welkom op het forum kiekebanus :cya:

Wat jij zegt kan inderdaad, en gelukkig is het niet zo moeilijk. Ik zal het je even uitleggen:

San Andreas speelt 3 formaten af, namelijk Mp3, Wma en OGG, andere bestanden worden niet afgespeelt. Waarschijnlijk staat jou muziek bestanden in Mp3 of WMA formaat. Je moet je Mp3 bestanden in de goeie map zetten, namelijk 'Mijn Documten > GTA San Andreas User Files > User Tracks' Wanneer je ze in die map hebt gezet start je je spel op, vervolgens ga je naar Options --> Audio-options. Hier druk je op Scan User Track Files. Nu worden de nummers die jij in je User Tracks map hebt gezet gescannt. Als het goed is zitten de nummers nu in je spel, wanneer je nu in een auto stapt scroll je even door naar de 'User Track Player', en hier zal jij je eigen muziek kunnen horen!

Veel plezier er mee! :cya:

EDIT: ook erg te laat :puh: naja.. je hebt nu iig genoeg informatie!

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Soms hoor je mensen ouwehoeren als je meerdere liedjes, dan moet je een hele goeie muziek

uitzoeken die jij leuk vindt. Meerdere liedjes gaat wel, maar het is erg irritant omdat je dan tussen de liedjes

ontzettend ouderwets zijn.

PS welkom op het GTAforum :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet helemaal zeker wat hooligun met zijn post probeert te verduidelijken, :puh: , maar kan wel vertellen dat je gewoon met F5 naar het volgende nummer kan gaan als je iest niet wil horen.

Mvg, Moonbeam :cya:

>>> Door Dutchy3010: En dat stond dus al in mijn post, dus ik weet ook niet wat jij met deze post wilt verduidelijken ^_^ <<<

:7

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Bedankt allemaal voor de reacties, het is idd gelukt dus nu kan ik GTA naar mijn favo liedjes luisteren :tu:

Geplaatst:

Ik heb een hele waslijst erin, maar hoe lang ik ook skip, het zijn telkens maar een paar dezelfde die langs komen, ik heb zojuist weer op dat inscannen geklikt, maar nog steeds hetzelfde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...