$NeoSyp$ Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 hey, heeft iemand enig idee hoe lang dat 'verwerken' van een filmpje op google video ongeveer duurt? ik heb namelijk zo'n uur geleden een filmpje er naar geupload, dat klaar is met uploaden, maar ik kan er nog niets mee doen omdat hij nog met status verwerken bezig is... iemand enig idee hoelang dit nog gaat duren? zou het vandaag nog af zijn? Reageren
Talietje Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Bedoel je dat je je filmpje aan google hebt opgestuurd? Het kan wel een tijd duren wanneer hij op net staat, ik heb mijn site daar ook aan gegeven en dat duurde wel enkele dagen. Reageren
Die-hard Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Het video en zoekmachine gedeelte is anders. Bij het zoekgedeelte wat Tallex bedoeld duurt het inderdaad wat langer, de google bot moet alle pagina's hebben bekeken. Bij google video kan je ongeveer 24 uur wachten, soms 48. Het verschilt eigelijk vaak, maar ga maar van 24 uur vanuit. Reageren
Goliat Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Vroeger stond het er al na het uploaden op, om misbruik te voorkomen worden filmpjes door mensen nu eerst bekeken voordat ze worden geplaatst. Omdat je dan in een wachtrij belandt van wel meerdere filmpjes kan het dus soms dagen duren ja. Probeer anders je filmpjes online te zetten op: YouTube.com Putfile.com Deze sites zijn te vergelijken met Google Video Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 ja maar bij youtube mag oik maar tot 100mb gaan, en die film is langer... Reageren
Ferre Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ja maar bij youtube mag oik maar tot 100mb gaan, en die film is langer... YouTube is wel erg fijn. Je kan het filmpje ook in delen doen (doen ze vooral bij illegale uploads ). Misschien kun je dat met een programma doen. Reageren
Timb0 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik upload mijn filmpjes bij video google en dan duurt dat verwerken bij mij meestal 60 min. dus... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 nou na een nacht wachten doet ie het, hij staat nu op de site Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.