Jump to content

Msn meld zich ongevraad aan..

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik heb een probleempje.. Ik had eerst al standaard op de pc een msn, toen heb ik msn 7.0 erop gezet alles ging goed en heb die oude verwijderd. Tot dat ik opeens mensen online zag komen, terwijl mijn msn (7.0) afgemeld stond. Ik probeerde die msn die aan stond op te sporen maar kon niks vinden ook niet via Deze computer>Rechter muisknop op schijf C>Schijfopruiming>Geinstlaarde programma's>En zag alleen maar die msn 7.0 erop staan verder niets. Hoe los ik op dat die msn die zich niet laat zien wordt verwijderd? Want iedere keer wordt ik daar aangemeld :{

Alvast bedankt ;) Groet gammie

Geplaatst: (bewerkt)

Vreemd probleem. :Y

Normaal gesproken wordt de oude versie overgeschreven bij het instaleren van 7.0 of een nieuwere versie.

Tenzij de oude versie van jou Windows messenger is. :Y en deze staat inderdaad niet bij je geïnstaleerde programma's. Dit is voor windows eigenlijk een soort van plug-in die je kan inschakelen en uitschakelen maar niet kan verwijderen. Doe het volgende:

Start ->> Configuratiescherm ->> Software ->> Windows onderdelen toevoegen of verwijderen(links) ->>

->> zoek de lijst door naar Windows messenger en haal het vinkje daar weg. ->> Volgende en wacht tot de Setup is voltooid.

Als het goed is heb je er nu geen last meer van. :)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
Vreemd probleem. :Y

Normaal gesproken wordt de oude versie overgeschreven bij het instaleren van 7.0 of een nieuwere versie.

Tenzij de oude versie van jou Windows messenger is. :Y en deze staat inderdaad niet bij je geïnstaleerde programma's. Dit is voor windows eigenlijk een soort van plug-in die je kan inschakelen en uitschakelen maar niet kan verwijderen. Doe het volgende:

Start ->> Configuratiescherm ->> Software ->> Windows onderdelen toevoegen of verwijderen(links) ->>

->> zoek de lijst door naar Windows messenger en haal het vinkje daar weg. ->> Volgende en wacht tot de Setup is voltooid.

Als het goed is heb je er nu geen last meer van. :)

Harstikke bedankt :bier: Het heeft gewerkt.

Groet gammie :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...