DaddyPimp Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Volgend jaar wordt het album van de vermoorde Proof (D-12) uitgebracht. Het album zal ‘Time Will Tell’ gaan heten en bevat 18 tracks die geschreven en opgenomen zijn door Proof. Proof werd uitgedaagd door DJ Jewels Baby om het album binnen 24 uur op te nemen, wat uitmondde in dit resultaat. Het album is opgenomen bij DJ Jewels thuis. Volgens de labelbaas moet er een film gemaakt worden over de totstandkoming van het album, omdat niemand die kant van Proof kende. “Deze film moet laten zien hoe serieus Proof was. Zodra hij de studio in kwam, begonnen we met het werk en hij stopte niet tot het album af was”, aldus DJ Jewels Baby. Bron: Juize --- Als dit album te koop is ga ik hem meteen kopen, want ik heb veel respect voor Proof. (En niet alleen omdat hij is doodgeschoten etc. want daarvoor was ik ookal groot fan ) Ik heb zijn album 'Searching For Jerry Garcia' en diverse mixtapes van hem gehoord (O.a. 'Hand 2 Hand, Oil Can Angel etc.) en die vond ik zwaar relaxt, dus kan niet wachten op dit album. Reageren
Yohan Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Proof R.I.P ----------- YES! Kijk echt uit naar dit album I Miss The Hip Hop Shop en Searching for Jerry Garcia waren top albums! Ook de mixtapes zijn goede albums, Proof was en is gewoon een goede rapper! D-Twuzzy 4 Life Hou ons op de hoogte DP als er een tracklist verschijnt ofz.. Reageren
Slimm Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Goed nieuws, ben benieuwd naar het resultaat als hij in 24 uur wordt opgenomen. Proof RIP. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Goed nieuws, ben benieuwd naar het resultaat als hij in 24 uur wordt opgenomen. Proof RIP. Hij is al opgenomen volgens mij.. Maar hij lijkt me idd wel Fuccin' vet! RIP Proof Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Ja, dat klopt. Een of andere DJ(ben zijn naam kwijt) had hem uitgedaagd om het binnen 24 uur op te nemen. Overigens heb ik hem gister op tv gezien, op Veronica. Want eerst kwam 8 Mile, en toen een reportage over het leven van Em, waarbij Proof veel toelichte. @ DP hieronder: Ja, ik had dat stukje niet gelezen, dus wist ik niet hoe ie heette. En over het leven van Em op internet weet ik niet, misschien dat je via google of de site van Veronica wat vind. Bewerkt: 18 december 2006 door robertpsv Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ja, dat klopt. Een of andere DJ(ben zijn naam kwijt) had hem uitgedaagd om het binnen 24 uur op te nemen. Overigens heb ik hem gister op tv gezien, op Veronica. Want eerst kwam 8 Mile, en toen een reportage over het leven van Em, waarbij Proof veel toelichte. Dat was DJ Jewels, check mijn eerste post Btw is die nog te vinden op internet? Dat over het leven van Em? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.