resto Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 hey, ik heb dus een map gemaakt. dan het script en de compiler en alles in data map gezet en wil genoemd enzo alles. maar als ik men map nu wil spelen en ik open dus gta2, ik klik op play en dan kies ik een speler en ik wil beginnen komt er zoals gewoonlijk please wait, dan sluit het af en komt er "map not compressed" wat kan ik hieraan doen ? ik bedenk wel zojuist dat ik geen zones heb ingevoerd, lol, of maakt dat niet zoveel uit ? ik wil gewoon ff rondlopen, is het dan genoeg om gwn bij het script je startpositie te hebben ? of niet ? help aub Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Uit je post haal ik twee problemen: 'Map not compressed' wil zeggen dat je je map niet juist hebt opgeslagen. Gewoonlijk sla je je map in de editor gewoon op met 'save', maar als je je map wilt gebruiken moet je je map eerst opslaan met 'save compressed'. Ten tweede moet iedere map tenminste één zone bevatten, en wel een restart zone. Doe je dit niet, dan krijg je de error 'no restart zone' bij het starten van je map. Meer info: Mapping Tutorial: Je map in het spel zetten. Reageren
resto Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) danku Bewerkt: 16 december 2006 door resto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.