Jump to content

De import export missies


Scott16

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scott16

    7

  • Dennizzzz

    4

  • Eros

    2

  • De Gta Master

    2

bij dat bord waar de wagens op staan die je kan exporteren dan moet je op driehoekje drukken en dan selecteerd hij automatish een dag en dan kan je kiezen tussen de wagens die daar staan en die worden dan op het schip gezet en je moet ze dan met de kraan er af halen :)

Link to comment
Delen op andere websites

uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure:

je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro

het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt

dat vind ik tenminste :)

Link to comment
Delen op andere websites

uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA.  :unsure:

je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro

het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt

dat vind ik tenminste :)

k bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af...

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand nou waar die sentinel staat>>???

Heb hem gevonden in de moviestudio in los santos (niet die met die sniper maar waar je een ak en een sawn-off vind)Als je de poort binnenrijd links tussen die "huisjes"

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af...

Dan ben je er nog niet hoor.

Je moet eerst een aantal missies doen in san fierro tot je de missie van cesar : Customs Fast Track gedaan hebt en vanaf dan kan je auto's exporteren

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

De infernus staat bij de eerste bebouwing ten zuiden van de Gant Bridge (5 kleine gebouwtjes op de ingame-map), onder de P van parasido op de kaart.

Feltzer ben ik een paar maal tegen gekomen bij het vliegveld van SF.

(gebruik de EDIT knop ipv. een extra post)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...