Morpheus 83 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 waar kan ik de admiral vinden, en hoe ziet die er ook al weer uit, ben het effe kwijt want die heb ik nodig voor die import export missie alvast bedankt Reageren
Autodiefje Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 HALLO Allemaal, Kan iemand mij aub vertellen wat juist het import-onderdeel van die missies is? Ik weet wel hoe je wagens exporteert maar hoe kan je er eentje importeren? HELP ME! Reageren
Scott16 Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2004 bij dat bord waar de wagens op staan die je kan exporteren dan moet je op driehoekje drukken en dan selecteerd hij automatish een dag en dan kan je kiezen tussen de wagens die daar staan en die worden dan op het schip gezet en je moet ze dan met de kraan er af halen Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 hoe ziet de euros er eigenlijk uit, want ik heb echt geen flauw idee ik heb er geloof ik nog nooit in gereden Een plaatje er bij zal wel makkelijk zijn Reageren
GTA San Anreas Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure: Reageren
Scott16 Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2004 uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure: je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt dat vind ik tenminste Reageren
GTA San Anreas Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 uhhh, waar kan je eigenlijk imort/exporteren? en wat heb je er aan, ik wist niet dat het kon in GTA SA. :unsure: je kan exporteren/importeren in easter basin docks in San Fierro het voordeel is dat je dan voertuigen kan importeren die je dan amper tegen komt dat vind ik tenminste k bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af... Reageren
Decepticon Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 weet iemand nou waar die sentinel staat>>??? Heb hem gevonden in de moviestudio in los santos (niet die met die sniper maar waar je een ak en een sawn-off vind)Als je de poort binnenrijd links tussen die "huisjes" greetz Reageren
Decepticon Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 bedankt, nu alleen nog naar san fiero, ik heb net de missie dat je ammunation vrijspeelt af... Dan ben je er nog niet hoor. Je moet eerst een aantal missies doen in san fierro tot je de missie van cesar : Customs Fast Track gedaan hebt en vanaf dan kan je auto's exporteren greetz Reageren
813ikkie Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 hey mensen kunnen jullie mij ook effe helpen om deze auto,s te vinden Sentinel Infernus Feltzer die kan ik maar niet vinden wel is het cool dat je die monster kan inporteren Reageren
813ikkie Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 sentinel hoeft niet meer Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 De infernus staat bij de eerste bebouwing ten zuiden van de Gant Bridge (5 kleine gebouwtjes op de ingame-map), onder de P van parasido op de kaart. Feltzer ben ik een paar maal tegen gekomen bij het vliegveld van SF. (gebruik de EDIT knop ipv. een extra post) Reageren
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 waar kan ik de admiral vinden, en hoe ziet die er ook al weer uit, ben het effe kwijtwant die heb ik nodig voor die import export missie alvast bedankt weet iemand de sentinel en de feltzer te staan, thanx Reageren
_Carl_Johnsen_ Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 waar kan ik de admiral vinden, en hoe ziet die er ook al weer uit, ben het effe kwijtwant die heb ik nodig voor die import export missie alvast bedankt waar zijn de feltzer en de sentinel Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 De felitzer en de sentinel kun je meestal vinden in de duurdere buurten van San fierro Financial b.v daar rijden er veel rond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.