tuningboy diet Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ik heb probleem,ik wil namelijk nieuwe auto's op gta sa zette maar ik kan er nooit mee rijde ik heb wel alles img tool 2 ik kan alle gegevens er erop zette wat moet ik doen Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ik heb probleem,ik wil namelijk nieuwe auto's op gta sa zette maar ik kan er nooit mee rijde ik heb wel alles img tool 2 ik kan alle gegevens er erop zette wat moet ik doen Waarschijnlijk heb je V2 van GTA San Andreas. Deze versie maakt het niet meer mogelijk om Mods in je spel te zetten waar dit dus ook onder valt. Deze Patch zit onder alle versies van GTA San Andreas die nog niet zo lang geleden gekocht zijn. Gelukkig is er een Downgrader voor V2 wat je in staat stelt om weer terug te gaan naar V1 zodat je Mods gewoon zullen werken. De Downgrader is een .EXE en kan absoluut geen problemen opleveren, je download de Downgrader hier. Voor meer informatie over V1 en V2 kijk je in dit topic. Nog veel plezier met al je Mods die je in GTA gaat zetten. Reageren
tuningboy diet Geplaatst: 22 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2006 bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.