Jump to content

PSP geheugen

The GamerII

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb nog geen memory card op mn psp

dus als ik opwil slaan zegt ie dat ik een memory card nodig heb

kent iemand iets waarvoor ik geen geld hoef uit tegeven en wel kan opslaan?

Geplaatst:
je hebt tog een memory card 32 mb gekregen bij de psp zelf hoor als je value pack heb dan ee

Mischien is hij zijn Memory Card verloren of heeft hij het nogal kale Base Pack gekocht. Om de vraag even te beantwoorden : Helaas zonder een Memory Card in je PSP ben je helemaal niets en zul je dus ook niet kunnen saven. Helaas zul je telkens overnieuw moeten beginnen met al je games. De enige oplossing hiervoor is om je PSP Standby te laten staan zodat je hem nooit op hoeft te slaan, enige nadeel is dat dat nogal veel Batterij verbruikt en het kan maar op een Game worden toegepast. Ik raad je toch aan om een Memory Card te kopen, eentje van 32MB want deze zijn niet duur en hierop kun je al je Savedata zetten.

Geplaatst: (bewerkt)
heb k al voor gezocht maar die zijn nergens verkrijgbaar

Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je het niet kunt vinden, want ik heb ze zo in een rij van 10 winkels gevonden, maar wel in een stad. De Memory card die jij bedoelt heet Pro Duo stick, en is in elke Dynabite, dixons sowieso te koop. Ik denk helaas niet dat ze dat soort dingen in een intertoys hebben, want dat is mee speelgoed. Ik heb even voor je rond gekeken zodat je hem misschien kunt bestellen op een website zodat hij met de post zo je brievenbus door gaat. Ik heb dus gezocht op 'bol.com' waar ik als voorbeeld 'dit ' artikel vondt, het is een goed merk, want het is van Sony zelf. Het past in de PSP gleuf aan de zijkant en het is 512mb dus je kunt er ook nog wat muziek op zetten en andere filmpjes en dergelijk. Ook wordt het voor een zeer laag tarief thuis gebracht, dus ik zou zeggen. Wat wil je nog meer? :)

Edit: Google?

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Tuurlijk zijn die te vinden, kijk gewoon even via google. Een goeie site om dit soort dingen te kopen is Bol.com en je kunt via een account de memorycard thuis laten sturen via de post, heel erg makkelijk. In bijna alle winkels ligt de normale 32MB memorcard, wat ik niet erg makkelijk vind als je MP3 erop wilt zetten, maar alleen voor het games is het heel erg makkelijk, zoals in jouw geval.....

Geplaatst:

Ik had een Valuepack van mijn PSP met een 32mb memory stick, nu ben ik met 32mb gauw uitgekeken, aangezien ik er niet alleen games op speel. Ik heb een kaartje van 2 GB aangeschaft om er de nodige muziek en films op te zetten. Nu is 2 GB wel even genoeg, dus als je een nieuwe kaartje gaat kopen zou ik niet meer een 32 mb kaartje halen, maar gelijk 1 gb of meer. De keuze is natuurlijk aan jouzelf, maar ik kreeg tijdens de HCC!Dagen (en de gameplay:angel:) de kans om een 2GB kaartje voor een relatief goedkope prijs aan te schaffen. Overgens is een 2GB pro stick duo (want die heb je nodig) ongerveer rond de €80 euro. Best prijzig. Als je dat nog te duur vind kun je ook eerst gaan voor een 512mb, en over een tijdje zijn de prijzen van die kaartjes gedaald, en kun je dus een 2 GB kaarje aanschaffen. Verder is het helemaal niet nodig dat je memorykaartje van Sony hoeft te zijn. Elke ProStickDuo werkt op je PSP, kijk maar eens in je handleiding van je PSP. Wel noodzakelijk is dat het kaartje 'MagicGate' ondersteund, maar dat doen de meeste wel. Nog veel succes bij het besluiten van je keuze. Met een beetje grotere opslagcapaciteit kun je veel meer dan met een kleine, je kunt bijvoorbeel een aantal films eropzetten, ook kun je heel veel savegames kwijt en natuurlijk ook muziek! Verder kun je van http://www.yourpsp.com/ ook nog wat gratis speelbare demo-games downloaden en op je memorykaart zetten, mits je genoeg ruimte hebt natuurlijk ;).. Maar dat komt vast goed als je een 512+ kaarje koopt. Veel succes bij het besluiten van je memory kaart. Maar een memorykaart is zowieso een must voor een PSP-gamer! Zonder kun je niets opslaan! Dat lijkt me erg vervelend.. Succes!

Geplaatst:
Helaas zonder een Memory Card in je PSP ben je helemaal niets en zul je dus ook niet kunnen saven. Helaas zul je telkens overnieuw moeten beginnen met al je games.
Je kan niet eens een game spelen zonder memorystick omdat je eerst een 'slot' moet aanmaken, waarop het spelproces (al dan niet automatisch) wordt opgeslagen.

Een MemoryStick van 32 Mb is niet apart verkrijgbaar. Het start dacht ik vanaf 125 Mb tot en met 2 Gigabite.

Geplaatst:
Ik had een Valuepack van mijn PSP met een 32mb memory stick, nu ben ik met 32mb gauw uitgekeken, aangezien ik er niet alleen games op speel. Ik heb een kaartje van 2 GB aangeschaft om er de nodige muziek en films op te zetten. Nu is 2 GB wel even genoeg, dus als je een nieuwe kaartje gaat kopen zou ik niet meer een 32 mb kaartje halen, maar gelijk 1 gb of meer. De keuze is natuurlijk aan jouzelf, maar ik kreeg tijdens de HCC!Dagen (en de gameplay:angel:) de kans om een 2GB kaartje voor een relatief goedkope prijs aan te schaffen. Overgens is een 2GB pro stick duo (want die heb je nodig) ongerveer rond de €80 euro. Best prijzig. Als je dat nog te duur vind kun je ook eerst gaan voor een 512mb, en over een tijdje zijn de prijzen van die kaartjes gedaald, en kun je dus een 2 GB kaarje aanschaffen. Verder is het helemaal niet nodig dat je memorykaartje van Sony hoeft te zijn. Elke ProStickDuo werkt op je PSP, kijk maar eens in je handleiding van je PSP. Wel noodzakelijk is dat het kaartje 'MagicGate' ondersteund, maar dat doen de meeste wel. Nog veel succes bij het besluiten van je keuze. Met een beetje grotere opslagcapaciteit kun je veel meer dan met een kleine, je kunt bijvoorbeel een aantal films eropzetten, ook kun je heel veel savegames kwijt en natuurlijk ook muziek! Verder kun je van http://www.yourpsp.com/ ook nog wat gratis speelbare demo-games downloaden en op je memorykaart zetten, mits je genoeg ruimte hebt natuurlijk ;).. Maar dat komt vast goed als je een 512+ kaarje koopt. Veel succes bij het besluiten van je memory kaart. Maar een memorykaart is zowieso een must voor een PSP-gamer! Zonder kun je niets opslaan! Dat lijkt me erg vervelend.. Succes!

Je hebt ook Memory Cards van SanDisk.

Mvg, Tunix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...