gammie_ Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Beste leden, ik wil graag een save game van Gta Sa die nog net niet de 100% heeft het liefst een save game waarin je nog End of the Line moet behalen. Graag wil ik dat hij zonder cheats is ps: Voor V1 Alvast Bedankt Groet gammie. Bewerkt: 16 december 2006 door gammie
Koen729 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik denk niet dat dat er is, die zal iemand dan persoonlijk voor je moeten maken.
Dutchy3010 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik vrees dat je die niet zo snel vind, omdat de meeste mensen eerst de storyline doen en dan pas doorgaan voor de volle 100%. Op deze site kan je wel even kijken voor een savegame waarin je End of the Line nog moet doen, maar ik vrees dat die nog ver verwijderd is van de 100%....
gammie_ Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik vrees dat je die niet zo snel vind, omdat de meeste mensen eerst de storyline doen en dan pas doorgaan voor de volle 100%. Op deze site kan je wel even kijken voor een savegame waarin je End of the Line nog moet doen, maar ik vrees dat die nog ver verwijderd is van de 100%.... Ik heb er één gevonden hoor Bedankt voor het zoeken. Groet gammie
Recommended Posts