Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst en vooral een beetje offtopic. Je signature is te groot qua afmetingen. Ik zeg dit maar even zodat je geen PB van de crew moet ontvangen. ;)

Signature: Maximaal 500x150 pixels, Maximaal 100 kilobyte

En nu over naar het raten :

Ik vind dit een goed gelukte sig, voor je eerste dan toch. Hij is natuurlijk nog niet top, maar het is al een mooi begin. Wie goed begonnen is, is ook half gewonnen. :)

De auto is mooi gedaan, links in een hoekje en niet al te opvallend. Mooi overlopende kleuren, van groen naar zwart. De tekst is ook wel netjes, misschien wat minder opacity of op een andere blendingmode zetten, dan is hij beter verwerkt met de achtergrond. De handboeien is een mooi idee, alleen zijn ze wat overbelicht. Duplicate (CTRL+J) hem eens, maak hem zwart en doe overlay of een kleine opacity. Ik denk wel dat er een border rondzit da's ook wel goed, maar is hij blauw? Das dan wel een verkeerde keuze. :)

Ik heb hem gerate als eerste sig, dus niet direct zo laag want dat vind ik niet leuk voor jou. Hij is mooi, een 70/100 krijg je van mij. _O_

Doe zo verder met fotowinkelen, shop nog veel mooie signature's en laat ons erop geilen. Volg anders eens wat Tutorials . Als je vragen hebt over Photoshop kan je terug in onze Photoshop helpdesk .

Als je al wat beter kunt fotowinkelen kun je altijd op bekende graphicssite's kijken, kan je nu ook al maar dan kan je normaal niet zo goed volgen met de tuts. ;) Een aanrader is Gamerenders . Daar kan je ook mooie renders vinden. :Y

Nog veel succes met te fotowinkelen. :cya:

Met dank aan BaasB voor de post te verbeteren! :klap:

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:
Pter welkom bij gtagames.nl hoop dat je een leuke tijd hier zal hebben en zal het begot niet weten

Dit is geen "stel jezelf voor topic", maar een rate mijn signature topic. Als je hem wilt verwelkomen dan stuur je hem even een pb. In dit topic moet je zijn signature beoordelen en je mening erover geven.

Geplaatst:

Mooi gemaakt, zeker voor je eerste Signature. Als je mij beloofd dat je zo door gaat geef ik je een goed cijfer. Laten we jouw signature even onder de ''loop'' nemen.

Becijfering:

Titel: Mooie titel, een beetje graffiti-achtig, mooie lettertype dus: 9,5

Afbeelding: Ik snap niet wat die handboeien betekenen, maar ze zijn wel vet: 9,0

Achtergrond: Er staat iets gek op je achtergrond, ik weet niet wat het is, en het is erg donker: 6,5

Kleur: De kleur van je achtergrond is te donker, maar die van je titel niet: 7,5

________________________________________________________________________________

______+

32,5

32,5/4=8,2 (zeer goed voor je eerste signature)

Ik zelf kan niet photoshoppen, kijk naar mijn signature. Ik heb geen photoshop, maar jij wel. En het is de eerste keer dat jij dat hebt gedaan, en als ik photoshop had, had ik hetzelfde gedaan als jou: een signature maken en laten becijferen. En je eerste keer zo hoog betekent dat je getekend voor photoshoppen bent, dus maak alstjeblieft nog meer signatures om je skills omhoog te krijgen en probeer de beste photoshopper van Gtaforum 2007 te worden. Veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...