L Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik ben bij learning to fly en ik kom niet verder. Ik zou wel willen dat iemand anders het uitspeelt. Maar hoe kan ik een savegame plaatsen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik wil de missie wel voor je doen, de savegame kun je toevoegen in de kop 'Bijlagen' onder je post. Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Dan moet je naar het Subforum Savegame Aanvraag van het Missie Hulp Forum gaan. Daar moet je 'Bijlagen: bladeren, Naar GTA:SA User Files en dan GTASAsf+.b selecteren (de + is het slotje waarop hij staat). Deze bijlage toevoegen, en dan zal iemand anders hem voor je uitspelen EDIT: te laat... Bewerkt: 16 december 2006 door Koen- Reageren
L Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dan moet je naar het Subforum Savegame Aanvraag van het Missie Hulp Forum gaan. Daar moet je 'Bijlagen: bladeren, Naar GTA:SA User Files en dan GTASAsf+.b selecteren (de + is het slotje waarop hij staat). Deze bijlage toevoegen, en dan zal iemand anders hem voor je uitspelen EDIT: te laat... Bedankt! ben nu bij subforum savegame aanvraag van missiehulp forum, maar ik zie nergens bijlagen staan Reageren
Koen729 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Dan moet je naar het Subforum Savegame Aanvraag van het Missie Hulp Forum gaan. Daar moet je 'Bijlagen: bladeren, Naar GTA:SA User Files en dan GTASAsf+.b selecteren (de + is het slotje waarop hij staat). Deze bijlage toevoegen, en dan zal iemand anders hem voor je uitspelen EDIT: te laat... Bedankt! ben nu bij subforum savegame aanvraag van missiehulp forum, maar ik zie nergens bijlagen staan Onderaan als je gaat posten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.