Jump to content

Het weer

Recommended Posts

Geplaatst:

In de buurt van dat BMX-park, staat zo'n gebouw waar je in kunt kijken, en ergens op een van de hoogste verdiepingen (als je met de jetpack omoog vliegt) zie je een rare kaart van San Andreas met wolkjes en pijltjes erop :? Ik had mezelf op de pc versie erin geteleporteerd, en ik had een heel duidelijke screenshot maar ik heb de pc versei niet meer, en de screen ook niet :bonk: Maar zou die kaart het weer in San Andreas kunnen voorspellen binnen 48 spelminuten ofzo, en dat het weer dan weer opnieuw begint? Ik zet later wel even een kaartje met misschien een screenshot ;)

Geplaatst:

Ik weet niet welke kaart je bedoeld, maar ik weet wel zeker dat die kaart niet het weer ingame voorspelt. Wikigta en ikzelf zouden er anders heus wel van gehoord hebben ;) Ik wacht bij deze geduldig op je screenshot :engel:

Moonbeam

Geplaatst: (bewerkt)

OK, maar verwacht niet te veel van die screenshot, ik moet em op de ps2 maken en dan met een digitale camera op de pc zetten...maar ik maak wel even een kaartje hoor :)

EDIT: Hiet is het kaartje! kaartjeeq8.jpg

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

ja :Y Ik heb een screen gemaakt, maar die is echt TE lomp :ch: Ik heb het even geod bekeken: ik weet neiet zeker of het wel een weerkaart is :$ maar misschien ook wel, wie weet

ok ik ga hem checken

bedoel je dit hier? als dat het is is het geen kaart, maar gewoon een schilderij...

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:
bedoel je dit hier? als dat het is is het geen kaart, maar gewoon een schilderij...

Ik weet niet of de fout bij mij zit of in 't bestandje maar ik zie alleen maar 1 groot wit vlak, geen schilderij :bonk: of moet je 'm nog schilderen? Dan heb je wel 'n mooi wit vlak uitgekozen :puh:

JA DAT IS HEM!!! Ik zei toch al dat ik niet zeker wist of het wel een kaart was. Maar ik heb SA op de ps2, dus ik kan me er niet in teleporteren, en van onderin via de blue hell kan ook niet :N daar is het afgesloten. Van ver af leek het best een weerkaart, met zo'n orkaan van een satelietfoto. Sorry, het was allemaal maar een schilderij, GEEN kaart :( :$

mmm... Het doet me denken aan een tornado of een hogedrukgebied.

Maar iets heel anders: als je goed kijkt zie je bovenin het kaartje een soort eilandje.

Het eerste waar ik hierbij aan moest denken is het verwijderde alcatraz uit het spel.

Dit is iets om goed uit te zoeken.

Ik zal met de mapeditor kijken hoe de txd van dat kaartje heet. misschien dat we daar wijzer uit worden.

Ik edit straks hoe het heet.

Boris H.

edit: Oke. Klaar! Ik ben er met de mapeditor ingeweest en vond de kaarten!

Maar de kaarten hebben geen aparte naam. ze horen echt bij het gebouw.

ik denk dat R* een missie had gepland in dit gebouw want er zijn drie verdiepingen anders dan de rest.

eerst heb je 2 dezelfde verdiepingen met overal deze kaarten, dan is daarboven een luxere verdieping.

deze heeft een groen tapijt en paarse muren. dit had in een missie bijv. het kantoor van de baas of iets dergelijks kunnen zijn.

ik heb ook nog een screenie uit de mapeditor:

2mrtfl1.jpg

Boris H.

Bewerkt: door Boris H.

Goed idee, misschien dat er meer achter zit (of misschien ook niet, stom schilderij)

Geplaatst:

Heel erg goed gezocht, maar het is net zoals een normaal gebouw gewoon kunst. Je kunt er niks mee, er gebeurt niks mee, het is gewoon voor de sier. Maar toch goed gevonden, want ik denk niet dat dit al bekend was.

Ik denk ook niet dat dit een Easter Egg is, maar ewoon een schilderij, die je heel veel hebt in GTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...