Koen729 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Wat een rotmissie, dat lukt nooit in die 12 min ^^ Wie wil Cop Wheels voor mij doen? A.u.b. geen kogels verspillen, alleen als je ze nodig hebt. Geen cheats, mods of geld verspillen s.v.p.
-Matthijs- Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Cop Wheels - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 16 december 2006 door -Matthijs-
HerrieM Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Edit: veel plezier Matthijs. Bewerkt: 16 december 2006 door HerrieM
Koen729 Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Edit: veel plezier Matthijs. Te laat? Cop Wheels - Mission Passed!Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Thanks! @Wie wil, Matthijs heeft iets verkeerds gedaan dus wei wil hem opnieuw doen? Ik krijg de missie 'OG Loc' door zijn savegame >>> Door Dutchy3010: Triple post samengevoegd...<<<
-Matthijs- Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) @Wie wil, Matthijs heeft iets verkeerds gedaan dus wei wil hem opnieuw doen? Ik krijg de missie 'OG Loc' door zijn savegame Cop Wheels - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! -- Ik hoop dat hij het nu wel doet Koen. Ik had net blijkbaar iets niet goed gedaan, excuses daarvoor. Bewerkt: 16 december 2006 door -Matthijs-
Koen729 Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Np, toch nog bedankt voor de moeite
Recommended Posts