sevaboy Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 welke gang van alle gta's vind je cool??? ik vind de ballas en de traids en die van cj&co maar het liefst is de ballas met die coole kleren Reageren
Karaev Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik heb niet echt een favoriet ik vind ze allemaal wel even vet Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Allemaal vind ik ze wel cool maar de Ballas blijft voor mij het coolste. Reageren
big brunelli Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 voor mij blijft het de leone's. Reageren
Big Vic Vance Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik vind de cholo's wel stoer .. ook vooral met de missie "Jive Drive" als ze de achtervolging op je inzetten ..en ik vind ze ook wel stoer gekleed.. Doei! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.