yvea0 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Me vader had het over Windows Vista Ik weet nu eindelijk wat dat is, Maar: Ik wil een Hp m7680 kopen Er staat: Windows Vista Capeble Maar: Moet ik wachten tot hij uit is... en dan de pc kopen? ( Zodat ik misschien in plaats van windows xp mediacenter: windows Vista krijg ) OF: Nu de pc kopen ( Dat ik een GRATIS upgrade kan krijgen ) Wat moet ik doen PS: meer info staat op: www.Windowsvista.nl Als dit reclame is mag het weg of veranderd worden in: "de site van windows vista" Yvea Bewerkt: 16 december 2006 door yvea0 Reageren
Goliat Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik zou gewoon lekker je nieuwe PC gaan kopen en er XP op laten draaien. Vista zal naar verwachting wel beter zijn, maar de balanrijke dingen(zoals games) blijven de komenden jaren nog wel compatible met Windows XP. Er komt een tijd dat XP net zo wordt al wat nu 98 is waardoor veel mensen zullen besluiten Vista te kopen, maar dan zijn we echt jaren verder. En nu kan je nog steeds een hoop met 98, houdt het dus gewoon simpel en kies voor XP, dat is waarschijnlijk in prijs ook veel goedkoper. Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Er zijn aan beide kanten voordelen: - Als je die pc nu koopt, kan je wachten tot alle lekken uit Vista zijn en dan pas een upgrade doen (anders ben je in het begin alleen maar aan het patchen. - Als je die pc later koopt, is die misschien goedkoper of beter. - Als je die pc nu koopt, heb je alvast een goede pc - Als je die pc later koopt, kan je evt. besluiten om geen upgrade te nemen. Maar als die upgrade naar Windows Vista NIET gratis is, zou ik wachten. Verder zou ik persoonlijk Windows Pro nemen en geen Mediacenter. En welke Vista versie wil/krijg je eigenlijk? Reageren
j0ry Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Kan je die al instaleeren dan Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) Kan je die al instaleeren dan Heb je het over Windows Vista? Windows Vista (voor o.a. thuisgebruik) komt in februari uit (verbeter me als ik het fout heb). Nu kan je die dus nog niet installeren, maar de systeemeisen zijn al wel bekend. Bewerkt: 16 december 2006 door thundercover Reageren
Follow Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Jongens, ze bedoelen met Windows Vista capelbe dat die Windows Vista aankan. Er worden al computers speciaal voor Windows Vista gemaakt, maar zonder de software. Die moet je later bijkopen dan hèhè, de slimmerikken . Maar je kan dan beter wachten, of testjouw pc of die Windows Vista wel aankan. Zoek dan even op Microsoft.com naar Windows Vista advicer ofzoiets Ik deed de test en ik kan hem krijgen, nu nog even 100 eurie's voor de upgrade pack Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.