Jon-asses Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Kijk en kots het uit zou ik zo zeggen. Let niet op de border, die er niet is. Niet de mooiste, maar ja deert ook niet. Let weer niet op de border. Ik bespaar jullie mijn gezeur, kortaf. Rate erop los! Reageren
Goliat Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Nr. 1: De mooiste van de 3, mooie vectors en daar ben je ook goed mee omgegaan, goeie render, goed hoe de render vervolgens weer terugkomt in de sig ik snap alleen het nut van het groene randje bij z'n haar niet.. De naam van C. Ronaldo is mooi gedaan, het past bij het speelse van de vectors dat je het wat hebt gedraaid. Ook de de ene letter een hogere opacity dan de andere geven maakt het bijzonder. 8,5 Nr. 2: Ook niet slecht, het een mooi geheel.. Je had alleen mischien iets minder licht moeten gebruiken en inplaats daarvan de render wat meer moeten inblenden(vooral bij het gezicht). Het licht achter de render vind ik dan ook wel een minpunt, het is me net wat te groot en te wit. De tekst is redelijk, het ziet er alleen wat té strak uit('t zou meer bij de bovenste signature passen) mischien een ander fontje proberen en de tekst bijvoorbeeld te verwerken in het schild van de render? 7,6 Nr. 3: Je zegt het zelf al, echt geslaagd is het niet.. ik kan er helaas niet meer in zien dan een Gradient achtergrond met een render erop waarbij je nog wat C4D hebt gestopt en daar wat mee gespeeld.. Te tekst daarintegen vind ik wel geslaagd, door de layerstyle(of wat je er ook mee hebt gedaan) loopt het van zwart naar rood en dat vind ik wel mooi. De tekst had alleen wel wat kleiner gemoeten, dit is iets te opvallend. 6,2 KUTGW.. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Mooie Signatures. Je hebt er best veel tijd aan besteed. Ik zal ze even becijferen, per nummer. Als eerste wil ik zeggen dat je hoofd zwaarder wordt, dat is niet erg, en dat kun je ook niet zien, maar het gaat om de becijfering die je krijgt. Photo 1 Leuk gemaakt Mooie effecten Twee gezichten, ook heel mooi Mooie kleur 8,7/10 Photo 2 Mooie effecten Geen titel Mooie kleuren 8,3/10 Photo 3 Niet veel aan gedaan, maar wat erop zit is mooi Mooie vrouw 7,5/10 Ik snap ook niet waarm we zouden moeten kotsen, ze zijn heel mooi en volgens mij doe je dit vaker. Voel je nu echt dat je hoofd zwaarder wordt???? Reageren
BigM Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik vind ze echt heel erg mooi . Hoe kom je er bij dat ik hiervan zou moeten kotsen!?. Ze zien er netjes en verzorgt uit .Die eerste :Hm misschien was je er beetje snel klaar mee . Hij is niet uitgebrijd . Maar bij sommige sigs hoeft dat helemaal niet. Je lettertype is niet speciaaal maar dat is de sig ook niet wat het gewoon een gelijk geheel geeft :Vandaar voor je eerste sig een 8 . Je tweede sig .Je hebt duidelijk een brush gebruikt om je sig op te leuken . Jammer dat ,dat het eenige is . Je hebt er verder nog een render van een personage erin gestopt . Maar niet met een titel of wat dan ook. verder is hij vrij Leeg . Maar de sig is opzich wel mooi . Simpel maar leuk en niks op te zeggen : 7 je laatste sig : Je hemt een goede smaak kwa vrouwen.Laten we daarmee beginnen . Je hebt der mooi in tact gehouden . Misschien iet nog wat opgeleukt .je hebt hier ook een brush in de vorm van strepen gebruikt . In de kleur van die vrouw : PAST PRIMa . Het ziet er mooi uit . Gelukkig hier dan weer wel tekst idd . Verder wil ik wel meer zeggen maar dat kan niet . Ook voor deze een 7 Helaas .Je missie is niet gelukt .Ik moest Niet overgeven . Ik moet er nu wel van naar de wc . Dus ik stop met schijfen . KUTGW Reageren
kristof01 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik heb er weinig verstand van maar wat ik wel kan zeggen is dat ik je 2e sig. zeer mooi vind door het licht dat erachter "schijnt" 8/10 groet Kristof Reageren
.Djanick Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik ben dan niet zo goed in zelf raten maar.. Pic 1: vind ik de mooiste foto, vooral de achtergrond vind ik mooi, als ik jou was geweest zou ik wel een andere lettertype gekozen en anders neergezet hebben 8/10 pic 2: vind ik op het eerste gezicht wel oke, jammer dat die brush erover heen zit vind ik zelf want dat maakt hem toch weer ietsjes onduidelijk, Wel vind ik dat lichteffect achter je render erg mooi! 7,5/10 pic 3: ja wat moet ik erover zeggen? mooie render heb je uitgekozen ^^ vind alleen dat je niet erg veel heb gedaan aan het plaatje (kon wel meer zijn volgens mij hoor!) 6,5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.