feike Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 ik weet dus niet waar dat menu in zit maar in die mod zit dus een kleinere mod waar mee je missies kan kiezen. als je die mod wil moet je naar de readme gaan maar daar staat alleen maar "key pressed:secret" dat vind ik dus vaag en wil die toetsen dus weten. alvast bdankt! WANNA BE A KILLER? BE ONE! WITH AK47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 Allereerst, over welke mod heb je het? want als we dat weten kunnen we je misschien helpen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) meer uitleg ajsebliefd kan ik ja graag helpen Bewerkt: 16 december 2006 door j0ry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ Vincento Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2006 die mod heb ik ook gehad en er gelijk vanaf geflikkert. Ik wist niet hoe het werkte,maar welke mot het is weet ik ook niet meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Ik denk dat hij de spaceeintsein mod bedoeld, heb ik het juist? Want zonder te weten welke mod hij gebruikt, kunnen we inderdaad niet veel helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
feike Geplaatst: 5 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 klopt ik heb hem bij gtagarage gedownload en gevonden hoe het moet kijk maar: ------------------------------------------ Mission Chooser | Barton Waterduck ------------------------------------------ | Keys Pressed: CROUCH + BACKWARD, STRAFE LEFT, STRAFE RIGHT, ACTION Press the CROUCH and BACKWARD buttons to display a mission number. Press the STRAFE LEFT or STRAFE RIGHT button while holding the CROUCH and BACKWARD buttons to scroll through the mission numbers. Press the ACTION button while holding the CROUCH and BACKWARD buttons to choose a mission. This code lets you choose ANY missions in the game. Use the MyMissionNumbers.txt to find which mission to choose. They're in numerical order. | Changes by me: Changed the texts and keypress buttons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Weer een probleem opgelost Als je de volgende keer problemen hebt met een mod, gaarne er bij vermelden welke je gebruikt, dit is voor ons een stuk makelijkerom je te helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yvea0 Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 All in one mod is toch voor SA? Wat doet hij in vice city general? Misschien heb ik het fout hoor, maar ik heb die mod voor SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2007 Die mod is er ook voor GTA Vice City, kijk hier maar. Ik weet niet of je Vice City hebt, is dat wel het geval, dan kan je hem gelijk uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.