yvea0 Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 IK heb iets grappigs ontdekt vandaag Ik wou een grind doen, toen ik uitgegrind was bleef ik op me voorwiel op dat hekje en zo kon ik het toetsenbord loslaten pas toen ik los wou, acceleerde ik een beetje, en kwam ik weer normaal teregt Dit lukt altijd Probeer maar bij die brug van las-venturas naar san fierro Reageren
GTA_XP Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 IK heb iets grappigs ontdekt vandaagIk wou een grind doen, toen ik uitgegrind was bleef ik op me voorwiel op dat hekje en zo kon ik het toetsenbord loslaten pas toen ik los wou, acceleerde ik een beetje, en kwam ik weer normaal teregt Dit lukt altijd Probeer maar bij die brug van las-venturas naar san fierro Wil je posten hoelang je een stoppie of een weelie kan doen, kan je >IER< zetten. Reageren
Blink Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Het zou leuk zijn als je even een screenshot neerzet van de plek. De brug is namelijk nogal wat groot. Ik kon net niets vinden aan de hand van jouw korte beschrijving. Blink Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Een eindeloze stoppie is ook heel makkelijk al heel vroeg in het spel te doen met 'n BMX. - Rij naar het einde v/h afwateringskanaal, daar waar je nog wel kunt rijden maar waar het water al begint. - Zorg dat je stoppie eindigd met je voorwiel in het water. (R* heeft waarschijnlijk rekening gehouden met de opwaartse kracht van water waardoor het achterwiel langer boven de grond en in het water blijft "hangen".) - Zelf wel voorovergebogen blijven. Op deze manier had ik 'n stoppie-tijd van 2 minuten en toen vond ik 't wel welletjes, aangezien 't geld wat je voor 'n stoppie krijgt afhankelijk is v/d afstand (aantal meters / 2) en niet afhankelijk v/d tijd. Maar op deze manier zou je dus 'n oneindig lange stoppie kunnen maken. succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.