SanAn Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) Nadat ik Jimmy heb vermoord en zn telefoon heb gejat. In San Fierro Waar moet ik nu heen? Niks staat aangegeven op de radar. Kreeg wel telefoontje van dat ik naar Pier 69 ofzo heen moest gaan. Maar waar is dit??? Thx Bewerkt: 13 november 2004 door SanAn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 zoek effe op je kaartje naar het teken van de triads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joker Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Bij deze missie wordt ik telkens meteen overhoop geknald, heeft iemand tips hoe ik dat moet aanpakken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2004 Bij deze missie wordt ik telkens meteen overhoop geknald, heeft iemand tips hoe ik dat moet aanpakken? Armor kopen. Van ver de vijanden met een sniper al afknallen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
uzzy Geplaatst: 23 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) help kan iemand me helpen als ik die missie wil gaan doen dan reageert me pc niet meer :S net dat ik binnen ben is net of er een filmpje gaat komen maar daarna doet hij het niet :S wilt iemand deze voor me ff doen en dan de savegame hier plaatsen aub :S hier is mijn savegame en alvast bedankt ik zit de hele dag te w8 tot dat iemand me kan helpen :S http://rapidshare.de/files/2562850/GTASAsf4.b.html Edit door Exabyte: Had je al eerder gewaarschuwd en verzocht de forum regels te lezen. Nu heb je een warn. Bewerkt: 23 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.