Mb. Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Hallo Forummers Jullie kunnen dit hopelijk vast wel oplossen. Ik heb de Dream Car Garage Mod gedownload. In die mod heb je dan bij Doherty bij je "Tankstation" in Interior in je Garage. Daarvoor heb je de Enterable Building mod nodig. Die heb ik geïnstalleerd. Toen heb ik de Dream Car Garage Mod geïnstalleerd, alles gedaan wat in de ReadMe stond. En ik zie geen veranderingen bij mijn Garage! Kan iemand mij misschien wat verder helpen? Ik kan wel de Garage inlopen. Via de rechtse garage deur, ik loop er dan doorheen, dus die is niet solid. Ik heb het al 3 keer geprobeerd, en ik blijf hetzelfde houden. >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora...<<< Reageren
Mb. Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik heb alles nog een keer gedaan, het interior met verhogingen en verlagingen klopt ongeveer denk ik, alleen ik zie niks? Reageren
Mb. Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Misschien even Bumpen, want ik wil dit wel graag weten Bewerkt: 20 december 2006 door Mb. Reageren
Mb. Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Kan dit nog voor volgend jaar Reageren
SWYV Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 ja maneer maanfreak ^^ heb jij al eerst de originiele bestandne verwijderd? want als jij dat niet doet dan leest de GTA nog steeds de oude want de oude (originiele dus) staan bovenaan in de lijst in de IMG, wat jij gemodden heb staan altijd laatste dus leest GTA de bovenaan aldus originiele bestanden probeer dus de oude te verwijderen dan weer rebuilden dan opnieuw ingame kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.