Jump to content

Wat vind jij het meest zeldzaamste wagen Of vetste


De Gta Master

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Gta Master

    5

  • Mazzeltje

    3

  • ErnstJ

    3

  • Miche

    2

ik heb voor die import / export missie alleen nog de cheetah nodig maar kan hem nergens vinden? kan iemand mij helpen ik ben al heel san fierro en las venturas door gecrosst en een gedeelte van los santos maar kan he nergens vinden :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind mijn eigen getunde PIMP-Auto het mooist op dit moment!

Maar k zit nu in San Fierro e heb daar geen huis gekocht met garage dus ik laat hem voorlopig staan in me oude huis in Grove Street (Waar nu ballas-bitches zitten) :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

hallo leden tyd niet gezien gta sa is verslavender dan de site :D

ten eerste gta san andreas is gewoon bizar goed

alles is realistisch(het water wel minder dan vc)sporten eten relatie vliegen autorijden etc... het spel is een 9,9 zeker waard :D

ik heb raar genoeg geen favorite vervoersmiddel :question: :question: :question:

ik gebruik elke vervoersmiddel met veel plezier

ieder vervoersmiddel heeft zijn eigen eigenschappen zoals snelheid etc.

en vergeleken met vorige gta de delen heb je nu niet meer dat als je in een auto rijden dat je vaak die auto ziet rijden je ziet nu overal verschillende auto's rijden

en je hebt nu ook vervoersmiddelen zoals squad zelf vliegen fietsen etc... etc...dit samen met de vervoermiddelen uit VC maken het de manier hoe je van A naar B kunt komen zo bruut rond uit geweldig daarom heb ik geen favorite

met ieder voertuig is het anders om van a naar b te komen daarom vind ik elk voertuig gaaf hoe gaar die ook is.

ben hellaas nooit in de tram geweest <_< <_< leek me wel lauw om te doen

GRAND THEFT AUTO San Andreas is het mooiste en realistische ,bruutste spel dat ik ooit gespeeld heb. :kickass: :kickass:

als GTA San Andreas het spel van het jaar 2004 niet word dan vallen mijn tanden letterlijk uit mijn mond GTA SA is gewoon een bizar goede game :gtasign:

laterrr

TUPAC ;):D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak toch even een opmerking... als jij in een turismo rijd in las venturas zie je er gelijk 1000 rijden en dat is ook met elke wagen zo :S

als ze nou dat verbeterden was het egt cool. dat je bevoorbeeld vele soorten autos op 1 snel weg ziet rijden en niet 1000 de zelfdes :S

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij zie je ze niet op een bepaalde tijd.

want ik moest eerst ook een cheetha hebben en toen vroeg ik dat ook hier op het forum waar die stond of rijd.

en toen zeiden ze bij dat huis in Las Venturas.

En binnen 1 minuut had ik al een cheetha.

ik weet niet meer welke auto ik had

dus volgens mij rijden er erg veel rond

ik heb hem hem van de week ook gezien ik San Fiero.

Bij de Snelweg en ook 1 keertje bij CJ's Garage.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik maak toch even een opmerking... als jij in een turismo rijd in las venturas zie je er gelijk 1000 rijden en dat is ook met elke wagen zo :S

als ze nou dat verbeterden was het egt cool. dat je bevoorbeeld vele soorten autos op 1 snel weg ziet rijden en niet 1000 de zelfdes :S

Valt bij mij wel mee hoor.. 1 op de 6 auto's is misschien mijn auto..

Link to comment
Delen op andere websites

1 op de 6 klopt wel

in VC was het 4 op 6

r* heeft het op dat punt zeer goed verbeterd B)

en het parachute springen vind ik helemaal te gek dat ze dat er hebben gezet :D

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...