BrokenTable Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 Een getunde zwarte Blade is m'n favoriete auto om te toeren in de Badlands. En als ik easter-eggs zoek gebeurt dat in m'n witte getunde Romero (met kist!). In de stad is de Hunter onmisbaar. Makkelijk met files enzo. Reageren
Pablo Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 het fijnste om mee te rijden vind ik tog de crosmoter, maar de Kart vind ik het tofste. het beste/mooiste voertuig wat er in zit vind ik is de straaljager met bijbehoorende parachute. KICKS ASS zo'n luchtgevecht met straaljagers B) Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Geplaatst: 17 november 2004 NRG 500 ... Moet toch wel het vetste zijn ooit :rolleyes: Reageren
Arr Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 Ik ben meer van de FCR900, zonder kuip... kan er uren op rondrijden, of die crossertjes, hansdig in de bossen, woestijn én stad. Nu mijn bike skill vol is val ik er ook haast nooit meer vanaf, maakt het alleen maar leuker. Reageren
nick_willems Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik vind zeker wel de bullit de meest relaxte auto, rijdt goed en vooral SNEL maar met nitro erin kan je em nog maar amper besturen dat vind ik jammer Reageren
munitions Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik vind de politie truck wel vet die je in de bergen tegenkomt en de tractor:P:P:P Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik moet zeggen de Huntley is mijn favo, net als de stafford, alleen ik zit in de penarie, als ik ze in mijn safe house in doherty zet dan zijn ze de volgende keer dat ik het spel opstart weg. :o Reageren
liltuner Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 het fijnste om mee te rijden vind ik tog de crosmoter,maar de Kart vind ik het tofste. het beste/mooiste voertuig wat er in zit vind ik is de straaljager met bijbehoorende parachute. KICKS ASS zo'n luchtgevecht met straaljagers B) Kan je in die straaljager en zo ja Waar staat ie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.