Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan het wel maken, aleen kan dit een paar dagen duren. Ik zal ze voledig San Andreas Style maken.

• Vuil op de bumpers.
  • Tunebaar.
  • San Andreas style reflections.
  • 3D Motor.
  • ...

Ik begin er morgen aan.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

trouwens, je hoeft hem niet helemaal gtasa stijl te maken hoor, die 3d motor hoeft bv niet per se...

lukt het nog?

Wil iemand dit nog voor me doen? Dabeast kan niet meer...

>>> Door Dutchy3010: Tripple Post samengevoegd. Een PM sturen is ook een mogelijkheid ;).<<<

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik kan het wel nog hoor, aleen heb ik een probleem met mijn 3DS Max (ik instaleer hem deze week opnieuw) en ik heb een probleem. Ik weet niet hoe ik de standart San Andreas reflectie op de auto map. En een andere reflectie vind ik niet bij de auto passen, aangezien dit een knockoff car is... Zodra ik hier meer over weet, doe ik meteen verder.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:

Als je bij de Downloads van dit forum kijkt kun je ook een Peogot 206 getuned krijgen ipv je Blista compact... of wou je die van een andere GTA? noujah

die 206 is trouwens een beta versie maar ik vind hem best top

Ps Die Peugot 206 Tuned is gemaakt door Matiscus 1 van de moderators van GTAForum.nl :puh:

Geplaatst:
Als je bij de Downloads van dit forum kijkt kun je ook een Peogot 206 getuned krijgen ipv je Blista compact... of wou je die van een andere GTA? noujah

die 206 is trouwens een beta versie maar ik vind hem best top

Ps Die Peugot 206 Tuned is gemaakt door Matiscus 1 van de moderators van GTAForum.nl :puh:

Nog eventjes voor de duidelijkheid:

Ik wil dus de Blista uit GTAIII hebben converted naar GTA SA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...