Jump to content

heeeeeel dom vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

heeeel erg dom vraagje die iedereen kan beantwoorden behalfe ik nu mij vraagje: hoe plaats je een plaatje bij je naam of sig

Geplaatst: (bewerkt)

Je gaat naar je instellingen. Die kan je bovenaan het forum vinden, dan klik je links in het menu Wijzig handtekening. ;) Zoek dan de URL van het plaatje dat je in je sig wilt en kopieëer het. (Max. 500x150) Dan klik je op image.gif en plak je de URL van het plaatje. En klaar is Kees, ehh.. ik bedoel 60-cent. :puh:

Om snel bij je handtekening instelling te komen kan je natuurlijk altijd deze link gebruiken. ^_^

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb. :)

// X-Qyeh

Bewerkt: door X-Qyeh
Geplaatst: (bewerkt)
heeeel erg dom vraagje die iedereen kan beantwoorden behalfe ik nu mij vraagje: hoe plaats je een plaatje bij je naam of sig

Je bedoelt een signature of een avatar? Ik had laatst nog een uitleg gepost van hoe je een avatar moet instellen, ik quote even die post:

Een avatar kies je zo: Rechtsbovenin GTAForum staat: Mijn instellingen. Klik daarop. Klik dan op: Wijzig avatar. Ik heb voor de duidelijkheid even een plaatje voor je gemaakt:

avakiezenas2.png

Daar kun je dan een avatar kiezen:

- Een uit de Basis Galerij van GTAForum.

- Een avater die jij op jouw computer hebt staan. Als je dit doet, moet je er wel op letten dat je avatar maximaal 15 KB mag zijn, en dat de avatar 64 x 64 pixels groot wordt. Als je geen mooie avatar op jouw computer hebt staan, kun je een avatar aanvragen. Dat kan in het Graphics Forum, wat je hier kunt vinden: Klik. Maar voordat je daar iets aanvraagt, moet je wel even de aanvraag regels lezen, die kun je hier vinden: Klik.

Als je een avater hebt gekozen, klik je daaronder op: Avatar Bijwerken. Dan ben je klaar. ;)

Een signature werkt als volgt. Je zoekt een plaatje, dat maximaal 500 x 150 pixels en maximaal 100 KB groot is. Je kunt er natuurlijk ook een aanvragen, in het graphics aanvraag forum, wat je hier kunt vinden: Klik. Dan maakt iemand een signature zoals jij hem wilt hebben. :) Voordat je een siganture aanvraagt, moet je wel even de aanvraag regels lezen: Klik. Oke, als je een plaatje hebt, van maximaal 500 x 150 pixels en maximaal 100 KB groot, kun je hem gaan uploaden. Dat doe je als volgt: Ga naar www.imageschack.us Dan klik je daar rechts op 'Bladeren', en kies je je plaatje. Dan klik je, onderaan, op 'host it!'. Nu wordt je plaatje ge-upload. Als je plaatje is ge-upload, kom je in een nieuw scherm, met allemaal links naar je plaatje. Selecteer de 'direct link', klik erop met de rechter muisknop, en klik op 'kopiëren'. Plaatje:

signature1vw4.png

Als je die link gekopieerd hebt, ga je weer naar GTAForum, en klik je op 'Mijn in stellingen' (staat rechtsbovenaan). Dan zie je links allemaal opties staan. Klik daar op 'Wijzig handtekening'. Plaatje:

signature2gk5.png

Daar, in het witte tekstvlak, klik je met je rechtermuisknop, en klik je op 'Plakken', zodat je de link naar je signature er neer zet. Je past deze code toe op de signature:

[img=signature]

Dit is mijn link:

http://img220.imageshack.us/img220/1/signature2gk5.png

Dus ik zet daar:

[img=http://img220.imageshack.us/img220/1/signature2gk5.png]

Dus gewoon

voor de signature zetten, en

[/img]

achter de signature zetten. :) Dan klik je, onderaan, op 'Update mijn handtekening', en je hebt een siganture. :D

Veel succes ermee. :)

Bewerkt: door BaasB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...