Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Kheb hier al een paar mensen zien vragen waar de patriot zich zou bevinden.. Het is een soort hummer en je kan hem vinden op de parking van het ziekenhuis in Las Venturas. Als er nog lokaties zijn plaats ze hier maar.. Sorry als het al gezegd is geweest waar die is, maar ik dacht dat het handig zou zijn voor mensen die het nog zoeken.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 staat er ook een in easter basin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 er staat er ook 1 aan de rand van de no-fly zone er staat ook een helicopter een een rhino in een hangaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuttert Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Kun je een kaatje maken waarop je aan geeft waar de patriot dan staat in LS ik ben hem aan het zoeken maar vind het niet en in easter basin krijg ik hem niet groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2004 Hij is bijna naast jou eigen vliegbasis in lV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuttert Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik vind ehm nog niet help! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 Allemaal oud nieuws patriot is niet zo byzonder swat truck(soort tank) en swat van die zijn vet maar were are they!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 ik vind ehm nog niet help! Jij zit in los santos daar is ie er neit doe wat missies en ga naar san fiero naar easter basin :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 De gta master let nou eens op die dubbel postst je hebt een edit knopje! Trouwens de patroit is dan wel niet zo bijzonder alleen je hebt hem wel nodig voor import. Hier is met rood aangegeven waar de Patroit allemaal staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuttert Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2004 thanks pall trauwens GTA master hoe kan jij weten waar ik ben ik heb de 3 eilanden al dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanandreas9 Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Op het kaartje moet ook nog bij de easter basin een rood bolletje staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.