Sseb Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 er zijn al veel van dit onderwerp maar niet dit ik heb al een paar 100% save games gedownload en gebruikt maar.... ik moet eerst de 1e missie doen, dat is heel normaal. dan moet je save, dat doe ik dan zet ik hem af en dan weer aan dan moet ik gewoon verder met de begin missies ik weet niet wat ik moet doen ik heb 1.0 dus ik download 100% save game van 1.0 dus dat kan het probleem niet zijn helpzz plzz grttzzz,, Sseb Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Ik heb toch het idee dat je iets fout doet. Je zegt dat je de eerste missie moet doen. Dat hoeft dus helemaal niet. Download gewoon de savegame, en sla deze op in Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files. Pak het bestand uit met WinRar. Nu kun je de savegame gewoon spelen, als het goed is. Er staat ook in je sig dat je mods gebruikt, daar zou het ook aan kunnen liggen. Installeer GTA San Andreas opnieuw, zodat de hij helemaal 'schoon' is, zonder mods. Je savegames blijven dan bewaard. Installeer geen mods, patches of fixes nadat je hem gereinstalleerd hebt. Nu zullen je savegames gewoon moeten werken. Reageren
Sseb Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 (bewerkt) w8 ik ga hem nu schoon make Bewerkt: 16 december 2006 door Sseb Reageren
Bassiej Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 ah okgedaan helemaal schoon alleen hoe moet ik het gaan uitpakken op winrar dat lukt niet Je hebt vast wel het progammatje WinRAR, WinZIP of RARlabs etc. Er zijn er genoeg. Installeer een van die programma's als je die nog niet hebt. Het icoontje van de .rar/.zip is nu veranderd in dat van het zojuist gedownloade programma. Dubbel klik nu op je geownloade rar/zip en klik op uitpakken. Het uitgepaktje bestand is GTASAsf1.b, deze moet je zoals gewoonlijk in je Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files zetten. Veel succes! Reageren
Sseb Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2006 heeeet is eindelijk gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.