Jump to content

Missie- A home in the hills

Recommended Posts

Geplaatst:

Haaaj!

Ik heb een tijdje geleden de missie's tot... uitgespeelt! Maar toen ging mijn savegame waar ik op speelde kapot :bonk: Gelukkig had ik nog een tweede slot waarop mijn missies stonden! Maar dat was maar tot het einde van de missie Freeffal! En nu lukt het mij niet meer om A home in the hills uit te spelen! Wil iemand dat voor mij doen? Ik gebruik wel geen cheats! Dus liefst geen Cheats gebruiken :$ Nuja, ik zal mijn game even posten! Hij staat op slot 1!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wel!

Edit: Het duurt wat langer, omdat ik wat problemen heb met mijn PC. Vanavond is hij wel af. Ik hoop dat je zo lang geduld hebt! :puh:

Edit II: Ik wil hem nog wel doen, daar niet van, maar ik moet eerst GTA San Andreas weer instaleren. Aangezien ik nu wel wat beters te doen heb wordt dat dus niet eerder als morgen. Morgen zit ik helaas tot 4 uur op school, of je moet héél veel geduld hebben, misschien ben je morgen ook wel laat thuis, maar ik zou het ook niet erg vinden als iemand anders hem zou doen. Dan maak ik hier wel een informatieve post van, misschien heb je er dan later nog wat aan.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:
Oh wil je hem voor mij spelen?!

liefs,

Rivel

Heey rivel lijtk me leuk om te doen, maar k kan de missie niet zonder cheats uitspelen..

Geplaatst:

Matthijs had net gezegd dat hij de savegame zou doen. Ik vind het dan niet netjes als je ineens iemand anders wilt laten doen, omdat Matthijs wat computerproblemen heeft. Vanavond staat hij er, en dan kan je lekker verder spelen. Tot die tijd: geduld! :)

Geplaatst:

Oh, dat dacht ik ook niet! Maar er wouden er toch twee dat doen? En een van de twee kon het niet zonder cheats! Maar ik dacht dat het er maar 1 was! En ik dacht dat het bij hem niet lukte!

Sorry!

liefs,

Rivel

Geplaatst:

Sorry voor dubbelpost maar ik zie juist dat ik de verkeerde savegame heb geplaastst! Dit is degene die juist !s:

Geplaatst: (bewerkt)

Gehaald: A Home In The Hills

+ Respect en Madd Dogg's Mansion.

Vanwegen de Basketball giltch niet in Madd Dogg's Mansion opgeslagen.

Veel plezier ermee.

Bewerkt: door HerrieM
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...