L Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Beste leden, zou je ook in het spel kunnen karten?¿? Ik heb al op deze site bij de vindplaatsen gekeken, maar daar zijn ze dus niet. Grtz. Léon-San Andreas Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Beste leden, zou je ook in het spel kunnen karten?¿? Ik heb al op deze site bij de vindplaatsen gekeken, maar daar zijn ze dus niet. Grtz. Léon-San Andreas Daar zijn ze wel, maar ze worden pas beschikbaar na de missie Cut Throat Business. Je kunt hem echter ook laten spawnen met een Carspawner. Download de carspawner, pak hem uit met winrar en stel de goede "hotkeys" in. Start je San Andreas op, druk op de sneltoets en het voertuig dat jij bij die hotkey hebt gezet, is beschikbaar . Verplaatst naar General Reageren
L Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Beste leden, zou je ook in het spel kunnen karten?¿? Ik heb al op deze site bij de vindplaatsen gekeken, maar daar zijn ze dus niet. Grtz. Léon-San Andreas Daar zijn ze wel, maar ze worden pas beschikbaar na de missie Cut Throat Business. Je kunt hem echter ook laten spawnen met een Carspawner. Download de carspawner, pak hem uit met winrar en stel de goede "hotkeys" in. Start je San Andreas op, druk op de sneltoets en het voertuig dat jij bij die hotkey hebt gezet, is beschikbaar . Verplaatst naar General bedankt ! Reageren
Preddy Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Je kan ook wat eerder, zonder mods, via de San Fierro Streetraces met een Kart rijden. De vierde race is er namelijk eentje met een Kart. Wil je deze bewaren, kan je de Kart volgens mij tijdens de race je garage inrijden en dan uitstappen. Wanneer de missie failed is zou de Kart nog in de garage staan. >>> Door Dutchy3010: Klopt, heb ik al geprobeerd. Even ter bevestiging, omdat het woordje "zou" niet overtuigend overkomt .<<< Danke , ik wil niet valse hoop kweken door iets te suggereren dat ikzelf nog niet heb geprobeerd. Bewerkt: 17 december 2006 door Preddy Reageren
L Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Je kan ook wat eerder, zonder mods, via de San Fierro Streetraces met een Kart rijden. De vierde race is er namelijk eentje met een Kart. Wil je deze bewaren, kan je de Kart volgens mij tijdens de race je garage inrijden en dan uitstappen. Wanneer de missie failed is zou de Kart nog in de garage staan.>>> Door Dutchy3010: Klopt, heb ik al geprobeerd. Even ter bevestiging, omdat het woordje "zou" niet overtuigend overkomt .<<< Bedankt Preddy, waar vind ik die streetraces? Reageren
Preddy Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Je kan ook wat eerder, zonder mods, via de San Fierro Streetraces met een Kart rijden. De vierde race is er namelijk eentje met een Kart. Wil je deze bewaren, kan je de Kart volgens mij tijdens de race je garage inrijden en dan uitstappen. Wanneer de missie failed is zou de Kart nog in de garage staan. >>> Door Dutchy3010: Klopt, heb ik al geprobeerd. Even ter bevestiging, omdat het woordje "zou" niet overtuigend overkomt .<<< Bedankt Preddy, waar vind ik die streetraces? Check de link maar eens welke ik je gaf, daar staat een mooie foto en een plattegrondje hoe je er moet komen. Overigens heb ik even gezocht, de races komen beschikbaar na het halen van de Driving School. Bewerkt: 17 december 2006 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.