TheGtaSecret Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Ik ben een beginner speler vna Gta SA en ik vind het ene mega spel alleen vind ik het een beetje spijtig dat ik niet goed weet hoe ik de missie Home Invasion moet uitspelen. Ik ga steeds dat huis binnen maar bij de walktrought staat dat je vier dozen moet meenemen maar ik heb daar ijna geen tijd voor is dit normaal of doe ik hier iets verkeerd??? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 je hebt er toch wel ruim 7 min voor en je doet maximum 1 min per doos is niet echt moeilijke missie hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterfp Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 je moet gewoon hééééél stil zijn gewoon die linker analoog joystik een beetje naar voor duwen en gewoon die dozen één voor één naar je busje brengen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 mischien verlies je teveel tijd met het rijden naar het huis doe dat zo snel mogelijk.. en dan is het easy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Je kan het beste bukken met R3 (druk die linker analog stick in). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ja dat is zo dat je meer dan 7 minuten heb om daar naartoe te rijden en als ik daar aan kom dan is dat van da daar ne meneer is en dan komt diene twee keer in nen trailer en die duren 5 seconden na elkaar en dan is mission failed als mijn manneke automatisch naar buiten gaat. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bitchjuh Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 3 dozen meenemen is al voldoende...... 1 beneden en 1 de trap op ...recht voor je... 1 de trap op en dan naar rechts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGtaSecret Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik heb het nu gevonden.. ik liep gewoon dus niet traag of gebukt nu weet ik waarom ik zoweinig tijd had.. mijn missie is dan van de eerste keer gelukt.. Makkie als e het op het einde bekijkt Merci Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.